>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Åh?Fått svar på prøvene til kb, ikke rart han hadde vondt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh?Fått svar på prøvene til kb, ikke rart han hadde vondt
Skal klokka frem eller tilbake? Samme for min del. Unga står opp alene uansett [emoji85]
Jeg hater Ole Brumm [emoji1][emoji39][emoji23]
Nynner videre [emoji56]
Hahaha [emoji23][emoji23]
Bra det gikk fint da. Fikk en travel dag du med alt
Krysser fingreI dag ser jeg blå himmel og sol da i det minste. Frost på bilen da
[emoji14] Kjedelig da.
Eldste sin haug med klær. Tok bort trusene og bhene da [emoji14] Men de var jo råsøte de også [emoji23]![]()
Og min haug. Fordi jeg bare måtte [emoji23]
![]()
Da har jeg stemt![]()
Fått svar på prøvene til kb, ikke rart han hadde vondt
God morgen alle sammen
Viktig for meg at begge unga får litt kosedager innimellom uten søstra [emoji14] Litt alenetid er også sunt og godt![]()
Sol og blå himmel her. Bare kaldt![]()
Eldste står snart opp og fyller lillesøstra til skolen. Så kommer hu hjem og ordner seg. Vi to må til byen i dag. Tannlegen skal se på platene hu har i munnen. Eller en kontroll. Hu fikk de i januar og jeg syns det allerede er god bedring jeg![]()
Falt 5 plasser på listen
Snart blir det nok mer
Dem har dyttet meg ned å...ikke noe rart slik som dem skravlet i går...
![]()
God morgen![]()
Kb levert på skolen, snart jobb på meg
Hater Ole Brumm jeg [emoji23] Kunne sette det på til unga. Men da gikk jeg i ett annet rom [emoji87]Ole brumm er jo så koselig.
Men blir nok ikke lenge. Gått over til regn allerede![]()
Gikl det bra i går da?Ble plutselig en hektisk dag ja[emoji23]
We [emoji7] Sol!Nydelig vær her også idag[emoji7] elsker sol!
Ikke så ille pris heller på new yorker. Noen av de kosta 39 kr [emoji14]All grunn til å være fornøyd med den fangsten![]()
Nei. Ikke alltid. Men siden de har noen aktiviteter i uka på forskjellige tidspunkt. Prøver jeg å ordne smådill da.Det er veldig viktig. Prøver å få det til jeg også. Selv om det ikke alltid er like enkelt