Hva gjør du akkurat nå?

Nå ligger jeg i senga og gremmes over katten som klarer å komme seg inn.
 
Mannen stod opp med ungene kl.6, så jeg våknet akkurat nå (kl.7.30). Fortsatt menssmerter og skal være på jobb kl.9.
 
Ligger faktisk i sengen enda men en sovende 1åring[emoji848] han våknet kl 5 og sovnet igjen kvart på 6.. burde egentlig rekke bhg om en halv time sånn at han rekker frokost[emoji28]
 
Sendte nettopp eldste på skolen, og minstemann sovna nettopp i vogna til dupp nr 1. Mor sitter i godstolen og drikker kaffe. :)
 
Sitter i sofaen og ser ut på [emoji274] og skravlet det jeg kan her [emoji23] Samboer legger M for en hvil [emoji4][emoji106]
 
Ubunden tid på jobb. Nydelig vær og få barn, så har sendt assistentene på en velfortjent kaffepause i sola [emoji295]️
 
Ubunden tid på jobb. Nydelig vær og få barn, så har sendt assistentene på en velfortjent kaffepause i sola [emoji295]️
Herlig og så flott gjort [emoji4] håper du selv også nyter solen litt[emoji4]
 
Tror det er viktig for både trivsel og motivasjon :) Jeg tar ingen pause selv, men får utetid med barna i ettermiddag. Og har hatt meg en kaffe på kontoret. Lider ingen nød ;)
Veldig flott innstilling og helt sikkert noe de andre ansatte setter pris på! [emoji6] Utetid med egne varn i ettermiddag er jo også gull verdt [emoji6]
 
Busser hjem fra jobb [emoji6]
(Eller til barnehagen for å være nøyaktig)
 
Slapper av etter en ganske så effektiv opprydding av kjøkken og stue [emoji28]
 
Veldig flott innstilling og helt sikkert noe de andre ansatte setter pris på! [emoji6] Utetid med egne varn i ettermiddag er jo også gull verdt [emoji6]

De er så flinke og effektive, så skulle bare mangle å få noen goder når barnegruppen er mindre og vi har muligheten til det. Sendte de hjem litt før tiden også jeg. Boss of the year [emoji23] Hehe. Og mente utetid med barnehagebarna etter kontortiden, så fikk nyte sola jeg også ;)
 
Back
Topp