Får medisinsk oksygen fra tank gjennom nesebriller eller maskeDet kan ikke ha vert godt å gå rundt sånn neihvordan fungerer oksygenbehandling ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får medisinsk oksygen fra tank gjennom nesebriller eller maskeDet kan ikke ha vert godt å gå rundt sånn neihvordan fungerer oksygenbehandling ?
![]()
Får medisinsk oksygen fra tank gjennom nesebriller eller maskestilt inn på antall liter og over en gitt tid. Eksakt virkemekanisme har jeg ikke satt meg inn i [emoji14] bare vet at det virket for meg i svangerskapet. Hadde helt glemt av det før jeg ytrer mine bekymringer ang. medisinen og nevrologen spurte om jeg hadde prøvd oksygenbehandling før
da ble jeg glad da gitt!
Veldig enkelt og greitSpennende daå så så "enkelt"
Jan vell ikke være store komplikasjonene med det?
Veldig enkelt og greitingen komplikasjoner eller bivirkninger heller! Gleder meg rett og slett!!
Nok en skravledagskravle på!!
Huff ja. Hvordan har natten ellers vært?Ja nå starter en ny dagen god del tidligere enn det jeg håpet på men :/ håper den blir fin likevel
![]()
Huff ja. Hvordan har natten ellers vært?
Nei Hehe hun har styrt på og vekket alle 1.Natten ellers har vert brahos deg da?
Veldig bra detHavnet totalt på 743 innlegg i gårdet vill si en total på 313 innlegg
fornøyd med den
![]()
Ser slik ut jaSom jeg ser det da, blir det totalt 2250 på to dager
Må huske å lage tråder også![]()
Som jeg ser det da, blir det totalt 2250 på to dager
Supert mål detJasatser på hvertfall 850 totalt i dag
![]()