♫ Skravletråd Mars ♫

Hahahaha. Huff da! Selv de snilleste og godeste bestemødre kan ha en skummel side!

Når jeg gikk på ungdomskolen så sluttet jeg å spise kjøtt. Og holdt på flere mnd, men så kom julaften og den skulle feires hos min bestemor. Lang historie kort, det var første gang vi kranglet skikkelig og eneste tror jeg. Jeg måtte spise pinnekjøtt og jeg ble utrolig dårlig:p Hahaha. Skumle damen, som egentlig er verdens snilleste. Men gikk noen år før jeg turte å si jeg hadde tatt tatovering for å si det sånn!

[emoji23][emoji23] disse bestemødrene[emoji23]

Hva sa hun om tatoveringen da?

[emoji23][emoji23] disse bestemødrene[emoji23]

Hva sa hun om tatoveringen da?
Hahaha. Hun var ikke sånn kjempe fornøyd. Og håpte det ble med bare den ene. Og fikk høre at den var alt for stor og egentlig ikke noe fin :p Hun trodde først jeg bare hadde tatt en liten en. Haha.

Gikk på badet...

Og synet som møtte meg:
8fa554eb6c8080f082bcbb27c765502f.jpg

Er det så vanskelig å putte den OPPI boss bøtta?[emoji23]

[emoji23][emoji23] komme til Bergen da. Så kan vi følge deg rundt[emoji23] trodde det bare var mannfolk som ikke likte ikea jeg[emoji12]
Jeg skal dra på Ikea den dagen de gir meg en GPS i døra på vei inn, som kan guide meg til tingene jeg skal ha, og rett ut igjen ;) Som regel ber jeg bare venninner som skal dit om å handle med det jeg skal ha.

En eneste gang har jeg klart å ikke gå meg bort der, men da var jentungen med, så hun fant veien.. :P

Føler det er skikkelig kjipt å rykke nedover på topp listen... bli "slått" av ukjente nick...
Jeg er vel egentlig ett ukjent nick, og dette er første gang jeg er på listen. Og syntes det var så gøy at jeg endelig turte å begynne å være mer med både her inne og andre steder. Og nå havner jeg lengre og lengre ned på listen:p Var gøy så lenge det varte da, for min del. Hehe.

Sånn er det her å. Eller på vasken, eller under doen. Himla irriterende. Og ungene henger i tillegg opp dorullen feil vei når de setter opp ny. Med bretten INN *VRÆÆL*

[emoji33] dorullen må henge rett vei. Det tuller man ikke med. Men er rart det der at tomme ruller aldri går i bosset.
Kanskje de sparer??

Jeg er vel egentlig ett ukjent nick, og dette er første gang jeg er på listen. Og syntes det var så gøy at jeg endelig turte å begynne å være mer med både her inne og andre steder. Og nå havner jeg lengre og lengre ned på listen:p Var gøy så lenge det varte da, for min del. Hehe.

Er jo ikke ukjent når du holder deg i denne tråden;) da vet i hvert fall vi hvem du er[emoji12]

Back
Topp