Natta alle sammen [emoji257]
Natta[emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta alle sammen [emoji257]
Hahahaha. Huff da! Selv de snilleste og godeste bestemødre kan ha en skummel side!
Når jeg gikk på ungdomskolen så sluttet jeg å spise kjøtt. Og holdt på flere mnd, men så kom julaften og den skulle feires hos min bestemor. Lang historie kort, det var første gang vi kranglet skikkelig og eneste tror jeg. Jeg måtte spise pinnekjøtt og jeg ble utrolig dårligHahaha. Skumle damen, som egentlig er verdens snilleste. Men gikk noen år før jeg turte å si jeg hadde tatt tatovering for å si det sånn!
Finnes det noe i det hele tatt på Ikea som er bra??
Liker du ikke ikea???[emoji33]
Nope!! Jeg går meg alltid bort på Ikea! Jeg HATER ikea!!
Hahaha. Hun var ikke sånn kjempe fornøyd. Og håpte det ble med bare den ene. Og fikk høre at den var alt for stor og egentlig ikke noe fin[emoji23][emoji23] disse bestemødrene[emoji23]
Hva sa hun om tatoveringen da?
Jeg skal dra på Ikea den dagen de gir meg en GPS i døra på vei inn, som kan guide meg til tingene jeg skal ha, og rett ut igjen[emoji23][emoji23] komme til Bergen da. Så kan vi følge deg rundt[emoji23] trodde det bare var mannfolk som ikke likte ikea jeg[emoji12]
Jeg er vel egentlig ett ukjent nick, og dette er første gang jeg er på listen. Og syntes det var så gøy at jeg endelig turte å begynne å være mer med både her inne og andre steder. Og nå havner jeg lengre og lengre ned på listenFøler det er skikkelig kjipt å rykke nedover på topp listen... bli "slått" av ukjente nick...
Hahahaha. Så det der er ett problem hos andre og? Bare at her bruker de å ligge rett nedenfor bøtten. Perfekt sted for minsten å få fatt i de..Gikk på badet...
Og synet som møtte meg:
![]()
Er det så vanskelig å putte den OPPI boss bøtta?[emoji23]
Gikk på badet...
Og synet som møtte meg:
![]()
Er det så vanskelig å putte den OPPI boss bøtta?[emoji23]
Hahahaha. Så det der er ett problem hos andre og? Bare at her bruker de å ligge rett nedenfor bøtten. Perfekt sted for minsten å få fatt i de..
Sånn er det her å. Eller på vasken, eller under doen. Himla irriterende. Og ungene henger i tillegg opp dorullen feil vei når de setter opp ny. Med bretten INN *VRÆÆL*
Bare tenkte på noe... Hva om ALT som skal i den bossbøtta blir lagt på lokket. Bind, bleier, ob... Da nok vedkommende som setter tom dorull på lokket fått seg en lærepengeGodt å høre at det skjer hos flere[emoji23]
Til hva da? Dorullnisser?[emoji33] dorullen må henge rett vei. Det tuller man ikke med. Men er rart det der at tomme ruller aldri går i bosset.
Kanskje de sparer??
Bare tenkte på noe... Hva om ALT som skal i den bossbøtta blir lagt på lokket. Bind, bleier, ob... Da nok vedkommende som setter tom dorull på lokket fått seg en lærepenge( onde tanker )
Til hva da? Dorullnisser?
Jeg er vel egentlig ett ukjent nick, og dette er første gang jeg er på listen. Og syntes det var så gøy at jeg endelig turte å begynne å være mer med både her inne og andre steder. Og nå havner jeg lengre og lengre ned på listenVar gøy så lenge det varte da, for min del. Hehe.