Desember baby!!!

Hei:greet025 så vidt jeg tørr å tro på det, men etter ca 8 positive tester (svake streker, men vi ser de både mannen og jeg:wideyed:) sniker jeg meg forsiktig inn hit.
Ca termin 3 desember.
Jeg er 36 år og har tre barn fra før. Jente snart 8år og tvillinggutter på snart 6år.
GRATULERER til dere andre som også har fått positive tester:hello2
Jeg skal ta test fra CB der det står Gravid/ikke gravid litt senere i dag, og en CB med ukesindikator i morgen tidlig-bare for å være helt sikker på at vi venter nr.4!
Gratulerer så masse til deg!![emoji7][emoji7]
Skriv deg på Terminlista![emoji4][emoji4][emoji108]

Takk xsmile5 Veldig spennende :smiley-bounce012 Tørr ikke skrive meg opp før det står klart og tydelig Gravid hihi[emoji813]red
Haha skjønner det! Jeg måtte også ta en digital med ukeindikator i går for å i det hele tatt tru på det[emoji85][emoji85][emoji28][emoji28]
Lykke til med digital i dag! [emoji7][emoji7]

Gratulerer så mye til dere som er gravid! :D
Håper jeg kan melde meg inn her også for jeg og sambo prøver å få nr 2 :D
Har en del symptomer og tørr ikke å ta test enda, 5 dager til ikm!

Herlighet! Gratulere alle som er kommet inn her :) Tilhører selv under mars og er straks ferdig med mitt svangerskap og her har dere nettopp begynt ;) Ønsker dere alle lykke til og et like lett svangerskap som meg :flower

Takk for det :D Har bestilt tester fra billigtester, forhåpentligvis får jeg de i morgen! :) da er det bare å begynne å test hvis jeg tørr :)

Sniker fra august for å gratulere dere som har fått positiv test og som har fått termin i desember[emoji4]

Takk for det :D Har bestilt tester fra billigtester, forhåpentligvis får jeg de i morgen! :) da er det bare å begynne å test hvis jeg tørr :)
Jaa! Det er de testene jeg også har brukt. Testen 9 dpo, og fikk en svak rosa strek![emoji28][emoji7] streken var en del sterkere 12 dpo og fikk da positiv digital![emoji7]

Jo tusen takk [emoji813]red begynner å bli rimelig klar for nedkomst. I morgen er kontroll, ei uke på overtid, så er spent på videre plan :angel8
Ååh, herlighet!![emoji7][emoji7] Tenk snart har si en liten baby i armene dine!!![emoji7] For en spennende tid![emoji7]
Min baby er allerede 10 mnd og ligger i skrivende øyeblikk sovende i armene mine![emoji7] Magisk[emoji7][emoji173]

Ååh, herlighet!![emoji7][emoji7] Tenk snart har si en liten baby i armene dine!!![emoji7] For en spennende tid![emoji7]
Min baby er allerede 10 mnd og ligger i skrivende øyeblikk sovende i armene mine![emoji7] Magisk[emoji7][emoji173]
Det blir sånn lykke!! :love7 Et virkelig ønskebarn:Heartbigred og så håper vi på at den kommer midt mellom bursdagene til meg og pappaen (meg i dag og pappaen på søndag) ;)

Så deilig da :) De blir så fort store så viktig å nyte det mens man kan. Min eldste er 17 og ikke vært avhengig av meg på noen år. Så å være så heldig å oppleve dette igjen med ny mann som ikke har noen fra før er ganske stort :love7:love7

Gratulerer med siste termingruppe for 2017 :smiley-bounce016
Innser at tiden går sabla fort :hilarious:
Har selv ei datter født i desember! Veldig hyggelig måned å få baby!!! Lykke til med innspurten alle sammen! :D

Det blir sånn lykke!! :love7 Et virkelig ønskebarn:Heartbigred og så håper vi på at den kommer midt mellom bursdagene til meg og pappaen (meg i dag og pappaen på søndag) ;)

Så deilig da :) De blir så fort store så viktig å nyte det mens man kan. Min eldste er 17 og ikke vært avhengig av meg på noen år. Så å være så heldig å oppleve dette igjen med ny mann som ikke har noen fra før er ganske stort :love7:love7
Så gøy da[emoji7][emoji7]

Gratulerer med siste termingruppe for 2017 :smiley-bounce016
Innser at tiden går sabla fort :hilarious:
Har selv ei datter født i desember! Veldig hyggelig måned å få baby!!! Lykke til med innspurten alle sammen! :D
Tusen takk![emoji7]
Så bra du har erfart at desember er en god månde å få baby på![emoji7] Jeg fikk mai baby i fjor. Nå er hun snart ikke baby lengre, tiden flyr deffinitivt ja![emoji28] bare håper graviditeten også går så fort da!![emoji7][emoji7]

Back
Topp