Jeg har lovet laget å delta, så da blir det sånn.What? [emoji33] Dere kommer til å bli savnaMen lykke til i konkurransen da !
Desverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lovet laget å delta, så da blir det sånn.What? [emoji33] Dere kommer til å bli savnaMen lykke til i konkurransen da !
Det er sant, her startet vi dagen kl 6 og jeg syntes jeg hadde fått sove lenge da[emoji23]Definitivt. Sover ikke bort morgenen heller.'
Som jeg sa til mannen i morges, nå synes jeg vi har hatt en lang og lat morgen! Ja, sier han. Det har vi jo. Klokken er jo nesten 8.30![]()
Ja, er veldig glad jeg ikke var tilgjengelig hele tiden, og måtte lære å kjede meg, uten nettbrettHelt sant. Det er synd de ikke får med seg alt vi fikk som små [emoji14] Glad jeg ikke hadde nettbrett og mobil egentligKjekt nå da. Sier jeg mens jeg taster med dere daglig [emoji23]
Vi er her neste uke også vi daJeg har lovet laget å delta, så da blir det sånn.
Desverre
Helt sant. Helt ærlig husker jeg ikke jeg kjeda meg når jeg var lita. Vi var ute fra morgen til kveld med venner og lek [emoji14]Ja, er veldig glad jeg ikke var tilgjengelig hele tiden, og måtte lære å kjede meg, uten nettbrett
Ja nå er det noe annet, dette er jo avkobling min etter en lang dagHahaha. Hadde kanskje ikke blitt så glad om jeg ikke hadde hatt tlf nå når jeg er vant med det
![]()
Ja, også måtte vi faktisk gå å ringe på hos vennene våre. Ikke avtale eller ringe før vi gikkHelt sant. Helt ærlig husker jeg ikke jeg kjeda meg når jeg var lita. Vi var ute fra morgen til kveld med venner og lek [emoji14]
Ja. Dere er herlige å ha her inne og koble seg bort med.![]()
Haha her også!Ja, også måtte vi faktisk gå å ringe på hos vennene våre. Ikke avtale eller ringe før vi gikk![]()
Husker mamma bare stod på terrassen og ropte på meg når det var kveld. Hadde jeg aldri gjort nå. Tidene forandrer seg virkelig. Føler meg gammel nå
Ja det er helt sant. Godt å kunne være her inne i rolige stunder![]()
[emoji13] er det mange som skal være med?Forsvinner du fra oss for ei hel uke?Æsj da. Lykke til i konkurransen da!
Du og Sara som jeg vet om nå da [emoji14][emoji13] er det mange som skal være med?
Ja, var kanskje litt for lite sikkerhet på den tidenHaha her også!
Vi gikk alene på stranda og bada mer eller mindre alle plasser. Hørtes som regel pappa brøle på oss. Ingen som fulgte oss til fritidsaktiviteter. Skulle vi noe, fikk vi fint sykle eller gå.
Laga stylter like høye som terrassen vår, hoppa over tønner på isen, barnepasser fra en var 9 år for å tjene penger [emoji14]
Enkelte ting er gjerne greit forandrer seg da [emoji23][emoji23] Men jeg har mye gode minner.
Selfier i den tiden var en kamerarull man måtte fremkalle [emoji14] Nå blir de fleste sletta og gjerne en beholdt haha
Håper du også har hatt en flott søndag![emoji2]

Bestilte ofte bildene med ekstra bredt. Også var det kun en liten del man brukte. Så måtte jo klippe de til vanlig str uansett [emoji23][emoji23][emoji23]Ja, var kanskje litt for lite sikkerhet på den tiden [emoji14] Passet lillesøsteren min fra jeg var 8. Og gikk alene på trilleturer med henne fra jeg var 7. Hadde jeg aldri latt en 7-8 åring gjøre med mine barn.
Hahaha, kamera ja. Var alltid like spent på hvordan bildene ville se ut når de ble fremkalt, og stortsett alltid like skuffet.![]()
Er 6 år eldre enn søsteren min hos mamma. Kan ikke skjønne hvordan hun kunne sende meg på tur med henne. Haha. Nei fikk ikke lønn jeg heller, fikk jo kvalitetstid med lillesøsterBestilte ofte bildene med ekstra bredt. Også var det kun en liten del man brukte. Så måtte jo klippe de til vanlig str uansett [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja jeg også. Er 6 år eldre enn lillesøster mi. Trilla ofte med hu. Men fikk jo ikke lønn for det da [emoji14] Haha. Ikke like gøy da jo.
Ta meg en skive og legge meg tror jeg. Var rolig her inne i kveld [emoji85]
Fort gjort å sjekke noe. Er så mye å "bare " sjekke. Føler meg litt som med barna når jeg har henta de på bhg/sfo. Mamma! Jeg skal baaaare gjøre en ting til !Er 6 år eldre enn søsteren min hos mamma. Kan ikke skjønne hvordan hun kunne sende meg på tur med henne. Haha. Nei fikk ikke lønn jeg heller, fikk jo kvalitetstid med lillesøster [emoji14]
Ikke dumt å legge seg tidlig. Har fått pusset tennene, men om jeg sovner tidlig er ikke helt sikkert [emoji14] Alltid noe jeg må sjekke før jeg kan sove.
God natt forresten. Får prøve sove. Skal jobbe i morgen igjenGreit å få litt god søvn først da [emoji1]
Sove godt [emoji4]
Skal bare.
Ny "bare" hos meg er å sjekke om april the giraffe har født enda.
Glor på en giraff på YouTube stadig vekk
Takk det har jegble litt over 2km gåtur idag. Oooog det ble bekkenet glad for, eller ikke
![]()