♫ Skravletråd Mars ♫

Flott dag da[emoji2]
Jeg har fulgt eldste på speidergudstjeneste hvor han ble tatt opp som speider[emoji2]
Og hatt playdate med en annen familie!
Så gøy, glad han nå da? :)
Alltid gøy med playdate med andre familier, da har både barna og de voksene noen å snakke med. Hehe

Det var aldri jeg. Utrolig nok. Var med på alt jeg. Og mannen var med i noen mnd for å få tur til England visstnok [emoji23]

Men begge unga mine er med og de stortrives :D Og det er jeg glad for. De lærer jammen mye fornuftig og er jo alltid ute :D

En veldig sunn og fornuftig fritidsaktivitet![emoji2][emoji2]

Discman var kult ja, men ikke om man traff en hump i veien. Hakk i plata med en gang da jo [emoji23][emoji23]
Hahahaha. Det er sant. Det hadde jeg glemt. Discman var kun for når man satt helt i ro. Kunne ikke gå med de heller:p Og ikke var det plass i jakkelommen heller. Good times!

Hahahaha. Det er sant. Det hadde jeg glemt. Discman var kun for når man satt helt i ro. Kunne ikke gå med de heller:p Og ikke var det plass i jakkelommen heller. Good times!
Haha ja. Bedre med kassetten da. Vis barna en kassett og blyant og de forstår ikke noe. Ikke vet de hva kassett er heller da [emoji23][emoji23]

Man slipper hvertfall å bekymre seg for å sove bort dagen [emoji14]

Definitivt. Sover ikke bort morgenen heller.'

Som jeg sa til mannen i morges, nå synes jeg vi har hatt en lang og lat morgen! Ja, sier han. Det har vi jo. Klokken er jo nesten 8.30 :)

Haha ja. Bedre med kassetten da. Vis barna en kassett og blyant og de forstår ikke noe. Ikke vet de hva kassett er heller da [emoji23][emoji23]
Kassetter! Kunne sitte i timesvis å høre på radioen for å ta opp de sangene jeg likte. Og så kom kanskje min søster å tok over. Samme med det jeg tok opp på vhs.Hahaha. Og besten hadde en kassett i bilen og det var Sputnik. Nei hadde jeg vist en kassett til eldste hadde hun sett rart på meg. Men så trodde hun at CDen hun fikk til jul var en DVD. For i bilen brukte vi jo radio eller tlf for å høre på musikk:p

Kassetter! Kunne sitte i timesvis å høre på radioen for å ta opp de sangene jeg likte. Og så kom kanskje min søster å tok over. Samme med det jeg tok opp på vhs.Hahaha. Og besten hadde en kassett i bilen og det var Sputnik. Nei hadde jeg vist en kassett til eldste hadde hun sett rart på meg. Men så trodde hun at CDen hun fikk til jul var en DVD. For i bilen brukte vi jo radio eller tlf for å høre på musikk:p
Hahaha helt sant. Den kassettspilleren min var trådløs. Så hoppa på trampoline mens kassetten var klar. Så gjaldt det å komme seg raskest av for å få Bon Jovi med Living on a prayer feks [emoji14] Haha

Minste har retrostoff på en tights med kassetter. Ikke pokker om hu vet hva det er. Er mønster det [emoji23]

2acbfb93c31601a12385c50efc19087e.jpg

Hahaha helt sant. Den kassettspilleren min var trådløs. Så hoppa på trampoline mens kassetten var klar. Så gjaldt det å komme seg raskest av for å få Bon Jovi med Living on a prayer feks [emoji14] Haha

Minste har retrostoff på en tights med kassetter. Ikke pokker om hu vet hva det er. Er mønster det [emoji23]

2acbfb93c31601a12385c50efc19087e.jpg
Så greit med trådløs kassettspiller da. Hadde det mye gøyere med musikken vi enn dagens unge :p

Tøff tights da! Synd de ikke får oppleve de :p

Så greit med trådløs kassettspiller da. Hadde det mye gøyere med musikken vi enn dagens unge [emoji14]

Tøff tights da! Synd de ikke får oppleve de :p
Helt sant. Det er synd de ikke får med seg alt vi fikk som små [emoji14] Glad jeg ikke hadde nettbrett og mobil egentlig :) Kjekt nå da. Sier jeg mens jeg taster med dere daglig [emoji23]

Back
Topp