JaCrap liksom. Jaja ! [emoji85] Noe mer å se frem til da haha
Den som venter på noe godt......bla, bla[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaCrap liksom. Jaja ! [emoji85] Noe mer å se frem til da haha
Ja for såfall ikke inn noen dritt i såretHuff. Godt den er ute. Håper grøt omslaget får gjort nytten over natten.
Så gøy, glad han nå da?Flott dag da[emoji2]
Jeg har fulgt eldste på speidergudstjeneste hvor han ble tatt opp som speider[emoji2]
Og hatt playdate med en annen familie!
Det var aldri jeg. Utrolig nok. Var med på alt jeg. Og mannen var med i noen mnd for å få tur til England visstnok [emoji23]
Men begge unga mine er med og de stortrivesOg det er jeg glad for. De lærer jammen mye fornuftig og er jo alltid ute
![]()
God kveld. Hatt en fin dag?
Her er vi slitne etter at vi var på "byn" en tur i går. DET er lenge siden
Hahahaha. Det er sant. Det hadde jeg glemt. Discman var kun for når man satt helt i ro. Kunne ikke gå med de hellerDiscman var kult ja, men ikke om man traff en hump i veien. Hakk i plata med en gang da jo [emoji23][emoji23]
Hahaha. Bra det ikke bare er hos oss. Hva gjør man får å forbedre sånne bilturer?Høres ut som akurat hos oss[emoji23]
Forsvinner du fra oss for ei hel uke?Da starter konkurransen i morgen tidlig. Så da forsvinner man for en ukemå huske på å lade mobilen vær gang jeg legger den ned
)
Hahaha ja. Bare DET passer da [emoji23]Den som venter på noe godt......bla, bla[emoji13]
Kjempe. Neste uke skal minste ha førstehjelp! Godt noen kan det [emoji87] Kanskje jeg får bli med og lære selv. Lenge siden jeg hadde noe sliktEn veldig sunn og fornuftig fritidsaktivitet![emoji2][emoji2]
Haha ja. Bedre med kassetten da. Vis barna en kassett og blyant og de forstår ikke noe. Ikke vet de hva kassett er heller da [emoji23][emoji23]Hahahaha. Det er sant. Det hadde jeg glemt. Discman var kun for når man satt helt i ro. Kunne ikke gå med de hellerOg ikke var det plass i jakkelommen heller. Good times!
Jada, var veldig artigGod kveld.
Lov å være sliten etter en slik tur. Var det gøy da?[emoji4]
Man slipper hvertfall å bekymre seg for å sove bort dagen [emoji14]
Kassetter! Kunne sitte i timesvis å høre på radioen for å ta opp de sangene jeg likte. Og så kom kanskje min søster å tok over. Samme med det jeg tok opp på vhs.Hahaha. Og besten hadde en kassett i bilen og det var Sputnik. Nei hadde jeg vist en kassett til eldste hadde hun sett rart på meg. Men så trodde hun at CDen hun fikk til jul var en DVD. For i bilen brukte vi jo radio eller tlf for å høre på musikkHaha ja. Bedre med kassetten da. Vis barna en kassett og blyant og de forstår ikke noe. Ikke vet de hva kassett er heller da [emoji23][emoji23]
Hahaha helt sant. Den kassettspilleren min var trådløs. Så hoppa på trampoline mens kassetten var klar. Så gjaldt det å komme seg raskest av for å få Bon Jovi med Living on a prayer feks [emoji14] HahaKassetter! Kunne sitte i timesvis å høre på radioen for å ta opp de sangene jeg likte. Og så kom kanskje min søster å tok over. Samme med det jeg tok opp på vhs.Hahaha. Og besten hadde en kassett i bilen og det var Sputnik. Nei hadde jeg vist en kassett til eldste hadde hun sett rart på meg. Men så trodde hun at CDen hun fikk til jul var en DVD. For i bilen brukte vi jo radio eller tlf for å høre på musikk![]()
Forsvinner du fra oss for ei hel uke?Æsj da. Lykke til i konkurransen da!
Så greit med trådløs kassettspiller da. Hadde det mye gøyere med musikken vi enn dagens ungeHahaha helt sant. Den kassettspilleren min var trådløs. Så hoppa på trampoline mens kassetten var klar. Så gjaldt det å komme seg raskest av for å få Bon Jovi med Living on a prayer feks [emoji14] Haha
Minste har retrostoff på en tights med kassetter. Ikke pokker om hu vet hva det er. Er mønster det [emoji23]
![]()
What? [emoji33] Dere kommer til å bli savnaOg jeg.
Helt sant. Det er synd de ikke får med seg alt vi fikk som små [emoji14] Glad jeg ikke hadde nettbrett og mobil egentligSå greit med trådløs kassettspiller da. Hadde det mye gøyere med musikken vi enn dagens unge [emoji14]
Tøff tights da! Synd de ikke får oppleve de![]()