♫ Skravletråd Mars ♫

Fjellturer og turer er jo bra det og! Ja, treningssenter er vel ikke akkurat der man vil om ikke alt er på topp psykisk.
Haha, det er bra, tenger å bli heiet på av og til:p
Legen sa vel at frisk luft og fjellturer gjør at kroppen sender lykketanker i hodet og det kan fungere som lykkepille en gang i tiden [emoji14] Får stole på han hihi :D

Endorfiner blir frie eller noe sånt (?) [emoji85]

Har planer om 3 svære turer i år. Egentlig vil jeg gå Trolltunga også. Men må få de to søstrene mine med også da :D

Usj ja. De skulle ta halv 8 ferja. Menmen. Jeg sovner nok på sofaen noen timer. For jeg og eldste skal ikke ta før 12 ferja [emoji14]

Går ikke å tine sjokolade heller fra kjøleskapet liksom [emoji41][emoji23][emoji56]
Halv 8 ja, det var tidlig. Men ikke for barn som er giret. Da er det jo greit å starte tidlig. Lurt å ta seg noen timer da ja, må ta søvn der man kan.

Hæ? Kan man det? All den sjokoladen jeg har gått glipp av. Siden jeg ikke vil ha kald.. Trodde den ville være kald for alltid :p

Halv 8 ja, det var tidlig. Men ikke for barn som er giret. Da er det jo greit å starte tidlig. Lurt å ta seg noen timer da ja, må ta søvn der man kan.

Hæ? Kan man det? All den sjokoladen jeg har gått glipp av. Siden jeg ikke vil ha kald.. Trodde den ville være kald for alltid :p
Hahaha [emoji23][emoji23] Glem at jeg sa det du. Forestill deg heller en fryst melkesjokolade. Går å henter en bit nå fra kjøleskapet [emoji56]

Når dere spiser chips, feks KIMS salt og pepper, spiser dere den på en spesiell måte?
Jeg slikker av krydderet først... [emoji14]

Og ostepop? Den MÅ åpnes dagen før og helst være i åpen pose. Sånn at dagen etterpå er den mer seig og man kan nyte den skikkelig [emoji23]

På middagstallerken må jeg alltid rotere tallerken rundt til jeg får den perfekt. Det er forskjellig for hver gang da. Så ingen fasit [emoji23] Sier bare klikk i hodet [emoji23]

Så... Dere da? [emoji56]

Altså ganske enkel oppskrift da altså.

Men
12 kokefaste poteter skrelles og kokes møre.

Blander sammen 1 boks lettrømme, 1.5 dl majones og 5-6 ss sylteagurklake. Smaker til med salt og pepper.

Kutter potetene opp i terninger og purreløk opp i halve ringer :) Legger de lagvis i det flytende :) Og rører forsiktig rundt. Lar det stå å godgjøre seg i noen timer. (Jeg tar over natta)

Skal vel gjerne egentlig ha oppkutta sylteagurk og løk også. Men er ikke glad i det jeg [emoji14]

Tusen takk, denne skal jeg prøve[emoji2]

Hahaha [emoji23][emoji23] Glem at jeg sa det du. Forestill deg heller en fryst melkesjokolade. Går å henter en bit nå fra kjøleskapet [emoji56]
Hm, føler at du prøver å lure meg litt nå?? :p Men vet ikke om jeg ville teste det ut om det er sant eller ikke..
Tror nesten jeg må gå å hente litt smash fra skuffen, som er rett temperatur.

Snart helg, familietaco og kos.

Eldstemann går hjem fra sfo om et kvarter. Han kunne for all del ha fått komme hjem rett etter skolen for min del, men han liker å være der og leke med venner så vi har beholdt en ti timer i uka-plass for ham, to timer etter skoletid ca. Skole til 1315 og gå hjem 15. Mandag slutter han på sfo 1440 for da har han spille time til 15, og så er han der litt varierende på morgenen siden han kommer litt før skolestart men ikke mer enn sånn 5-20 minutter så vi holder oss innenfor to timer pr dag i snitt :)

Jentene er jo her hjemme i dag.

Mannen er på jobb men kommer til middag, og skal handle den på vei hjem og ba om handleliste innen 1530 så det er lov å håpe på at han kommer på 1515 eller 1545-båten :) (og handler før eller etter den)

Helg er fint :)

Helg er nydelig[emoji2]
Kos dere!

Tusen takk, denne skal jeg prøve[emoji2]
Mannen syns forresten den var veldig god i dag da. Når den hadde stått kaldt i natt [emoji14] Det hjalp på humøret mitt. Tror forresten jeg tar meg ei skje og to til kvelds [emoji23]

Hm, føler at du prøver å lure meg litt nå?? [emoji14] Men vet ikke om jeg ville teste det ut om det er sant eller ikke..
Tror nesten jeg må gå å hente litt smash fra skuffen, som er rett temperatur.
Usj da. Smash er såååå god i kjøleskapet altså. Pops også [emoji14]

Men hver sin smak. Alt går i grisen (meg) [emoji200]

Legen sa vel at frisk luft og fjellturer gjør at kroppen sender lykketanker i hodet og det kan fungere som lykkepille en gang i tiden [emoji14] Får stole på han hihi :D

Endorfiner blir frie eller noe sånt (?) [emoji85]

Har planer om 3 svære turer i år. Egentlig vil jeg gå Trolltunga også. Men må få de to søstrene mine med også da :D
Frisk luft og tur er veldig bra.
Trolltunga er sikkert en kjempe fin tur, men er det ikke der det er sånn som stikker ut over vannet? Hadde aldri klart å gå utpå der. Hallo høydeskrekk :p

Back
Topp