hans sin skyld;PFint å time svangerskap med tannlegetimer da [emoji14] Haha
Han måtte avlyse tre timer og satte mine nye timermidt i periodene på jobb, så nå klaffet det endelig! men mne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hans sin skyld;PFint å time svangerskap med tannlegetimer da [emoji14] Haha
HahaDa er man hos tannlegen... like gøy vær gang. Men igjen gravid så han for ikke gjort det han vil [emoji14] haha
Må nok vente et par mnd og slutte å bytte timene mine i hytt og pine.
Tittei! Her er det avslapping som rår. Sykemeldt, og ser ut som om jeg må være det svangerskapet ut [emoji85]Har alle en fin ettermiddag?
Snart helg nå![]()
Haha, skumle saker!Svidde brått av 700kr hos BR-leker [emoji14] salg er skummelt![]()
Viljestyrke? Hva er det? Aldri hørt omMmm sjokolade. Sneik en kvikk lunsj i bilen på vei til jobb og fra. Klarte spare litt av den så [emoji23] Viljestyrke gitt haha.
Spesielt om den er kald [emoji85]Viljestyrke? Hva er det? Aldri hørt om [emoji14]
Synd sjokolade er så godt.
Ja da kan han takke seg selv gitt [emoji87]hans sin skyld;P
Han måtte avlyse tre timer og satte mine nye timermidt i periodene på jobb, så nå klaffet det endelig! men mne
17 mai været? Hakke kommet meg til april en gangUkens fredagsunderholdning.
17. Mai været.
![]()
Hva de har vist for den tiden de siste tre ukene
![]()
![]()
![]()
Han vil ha rønken av munnen min, pga et som ser ut som begynnelsen av et hull og se kjevestrukturen (?!?)Haha
Noe spesielt du skal siden han ikke kan gjøre noe? Jobber som tannhelseassistent selv, og det er egentlig veldig lite vi ikke gjør på gravide. Bruker bedøvelse uten adrenalin og evt full kroppskrage, f.eks..
Men klart, om det kun er estetisk, og derfor ikke haster på noe vis, gjør vi ikke noe. Ellers vurderes det jo etter formen. Funker dårlig med rotfylling langt bak om pasienten brekker seg av alt for tiden, eller om pasienten besvimer etter en halvtime på rygg, f.eks.
Nei, ser den. Er litt ulik praksis mtp røntgen. Strengt tatt er det mindre stråling enn en flytur uansett, og med kappe er jo fosteret godt beskyttet. Men likevel, mange som velger det bort med mindre det er helt nødvendig. Og sånn sett. Er det ikke viktig kan det jo være greit å vente til etter svangerskap uansett, just in case.Han vil ha rønken av munnen min, pga et som ser ut som begynnelsen av et hull og se kjevestrukturen (?!?)
Men han vil ikke rønke gravide om det ikke er nødvendig!
Som han selv sa det. Ikke noe problem for meg at han velger å unngå det.Nei, ser den. Er litt ulik praksis mtp røntgen. Strengt tatt er det mindre stråling enn en flytur uansett, og med kappe er jo fosteret godt beskyttet. Men likevel, mange som velger det bort med mindre det er helt nødvendig. Og sånn sett. Er det ikke viktig kan det jo være greit å vente til etter svangerskap uansett, just in case.
Jeg skal heller ikke være i rommet ved røntgen av pasienter [emoji14]Som han selv sa det. Ikke noe problem for meg at han velger å unngå det.
For jo ikke en gang være med å rønke hestene lenger selv om alt nødvendig utstyr er til stede.
derav "fredagsunderholdning"17 mai været? Hakke kommet meg til april en gang![]()
SkeptiskSpesielt om den er kald [emoji85]
Okeyderav "fredagsunderholdning"
Jeg har en app som melder været sånn tre mnd frem i tid. Så de siste ukene har jeg hver fredag postet meldingen for 17. mai her jeg bor bare sånn for å for gøy se hvordan det utvikler seg![]()
Fredagsunderholdning
Det er jo helst San...Jeg skal heller ikke være i rommet ved røntgen av pasienter [emoji14]
Det skal vi HELST ikke uansett, men.. Bør i alle fall unngå det som gravid. Selv om det neppe ville vært krise en gang eller to. Er jo som med alt annet og. Det SKADER ikke med en paracet eller et par kopper kaffe, men.. Minst mulig av det - fordi større mengder er jo bevist å være dumt.
En forsinka bursdagsfeiring med vennene hennes. Eller de 3 hu fikk ta meg. Hadde hu kunnet valgt hadde det blitt rundt 20 stk sikkert [emoji23] Men kan ikke spandere McD og chips og kino på så mange gitt [emoji85]
Skal se Skjønnheten og Udyret [emoji7]
Hva vil du se?
Har dere sol dere? Her hagler, regner og sol om en annen [emoji85] Men mannen valgte pølse i brød [emoji14] Har laga potetsalaten selv da [emoji23]
Du minner meg derved på at jeg må få tilpasset bunad til ungene og meg selv... En dag hos mamma, ser jeg... Min kan muligens passe men jeg hadde større ammepupper sist jeg brukte den... Ungene har jo alle vokst.Okey![]()
Det minner meg bare om at jeg har To bunader som må inn til en syersker og må prøve bunaden til guttungen.... ( ennå har jeg ikke noen bunad å på meg selv) * sukk*
Ser den, de bytter jo mening om været neste dag som jeg bytter sokker på en uke. (omtrent)Du minner meg derved på at jeg må få tilpasset bunad til ungene og meg selv... En dag hos mamma, ser jeg... Min kan muligens passe men jeg hadde større ammepupper sist jeg brukte den... Ungene har jo alle vokst.
Og trolig minst ei sølje å fikse.
Værmeldingen er liksom litt sånn at jeg lo av den da jeg fant 17.5 og "de kan jo ikke ombestemme seg på sååå kort tid ;-)" så vi ble enige om å følge med. Så det er en fredags-føljetong.