♫ Skravletråd Mars ♫

Nei er ikke det , han har så sinnsykt med fravær i år også pga den armen som brakk så
Er man syk, så er man jo syk. Ikke så mye å gjør med det. Er så utgjort også da med brukket arm og alt. Men sånn er det jo bare.
Å nå kjørt kb å snakket med lærer
Så bra :)

Får gå inn på jobben jeg. Står rett utenfor nå [emoji23]

Ha en fin dag alle sammen :)

God morgen . Nettop spist her

[emoji23] God morgen sunshine [emoji1]
Har servert frokost nå. Eldstemann blir sluppet av på skolen av mannen når han drar på jobb. Mellomste er hjemme med sår hals og litt trøtt form (men ingen feber så ikke noe å gjøre noe med, virus så bare pleie og vente til det går over. Hun har hostet noen dager)

Ute pissregner det som resten av uka. Kjipt vær.

Jentene ser tv nå (Vel. Usikker på hvor lenge yngste gidder det, men mellomste får en dag på sofaen i dag rett og slett) så får jeg få i meg mat. Yngste har ikke egentlig spist så spørs om jeg må prøve å få i henne noe mer også egentlig

Er man syk, så er man jo syk. Ikke så mye å gjør med det. Er så utgjort også da med brukket arm og alt. Men sånn er det jo bare.

Så bra :)

Får gå inn på jobben jeg. Står rett utenfor nå [emoji23]

Ha en fin dag alle sammen :)
Vi har heldigvis god dialog med skolen om det så slipper samtalen foreløbig;)
Står utenfoe jobb jeg også

Kos deg

Har servert frokost nå. Eldstemann blir sluppet av på skolen av mannen når han drar på jobb. Mellomste er hjemme med sår hals og litt trøtt form (men ingen feber så ikke noe å gjøre noe med, virus så bare pleie og vente til det går over. Hun har hostet noen dager)

Jentene ser tv nå (Vel. Usikker på hvor lenge yngste gidder det, men mellomste får en dag på sofaen i dag rett og slett) så får jeg få i meg mat. Yngste har ikke egentlig spist så spørs om jeg må prøve å få i henne noe mer også egentlig[/QUOTE

Silkert greit med en hviledag da

Jentene ser tv nå (Vel. Usikker på hvor lenge yngste gidder det, men mellomste får en dag på sofaen i dag rett og slett) så får jeg få i meg mat. Yngste har ikke egentlig spist så spørs om jeg må prøve å få i henne noe mer også egentlig
Hod bedring til mellomste :)

Jepp, hviledag. Stemmen er hes og kroppen sliten. Været et vått og kaldt.

Rett og slett mye bedre med en hviledag hjemme.

Hod bedring til mellomste :)
Takk for det, hun er heldigvis ikke veldig syk, bare rett og slett ikke i form. Og siden jeg uansett er hjemme er det ikke noen vanskelige vurderinger på om dette er "sykt barn" jeg bare holder henne hjemme fra barnehagen.

Takk for det, hun er heldigvis ikke veldig syk, bare rett og slett ikke i form. Og siden jeg uansett er hjemme er det ikke noen vanskelige vurderinger på om dette er "sykt barn" jeg bare holder henne hjemme fra barnehagen.
Best det da ja. Her er det tur til akvariet på meg og guttungen i dag.

Haha. Jeg er ferdig med alt nå. Kasta søppel. Dusja. En morgenrøyk [emoji85] Inn å pusse tenner igjen [emoji23] Røyker ikke på jobb så [emoji56] Får meg ikke til det :) Så nå snart kjøre avgårde :)
Flink!
Jeg har klart å levere i barnehagen, handle og spise sjokolade til frokost :rolleyes: Blir en daff dag kjenner jeg:p

Back
Topp