EffektivGuri malla. Da har jeg satt på en oppvaskmaskin og en maskinvask. Har bretta 3 hauger med klær ogsåGodt man kan få gjort litt før man går
![]()
Jeg har enda ikke fått i meg frokost. Så her går det treigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EffektivGuri malla. Da har jeg satt på en oppvaskmaskin og en maskinvask. Har bretta 3 hauger med klær ogsåGodt man kan få gjort litt før man går
![]()
Sitter og ser på Greys, og så hører jeg en kjempe rar lyd. Begynner å leite og finner ut at det er kjøleskapet... Det kan umulig være bra? Haha. Hører det vanligvis litt, men nå lager det ganske høye rare lyder![]()
Kult! Tok du noen slemminger?
Min mann har en fantastisk humor.
Kommer mot meg
- Skal vi rote?
Oooh ja! Klinings tenker jeg. Så svarer selvsagt ja
Også begynner han å kaste puter rundt i stua....
[emoji85][emoji28]
Uff jaHaha. Ja bruker å hjelpe det når man skal sove
Alt for lett å bare sjekke en gang til![]()
Må sove nå. 8 t og 26 min til stå opp. Manko på søvn dette gitt [emoji23] Ses i morgen. Ha en fin kveld og en god natt [emoji8]
Haha. Jeg er ferdig med alt nå. Kasta søppel. Dusja. En morgenrøyk [emoji85] Inn å pusse tenner igjen [emoji23] Røyker ikke på jobb så [emoji56] Får meg ikke til detEffektivSå deilig å være ferdig med det om morgen, så slipper du bor du kommer hjem.
Jeg har enda ikke fått i meg frokost. Så her går det treigt![]()
Må begynne å tro det verste. Men neste gang mener han sikkert omvendt [emoji23] Så da tabber jeg meg enda mer ut [emoji23][emoji23]Haha[emoji23] sånn humor liker jeg!
Jada, det gjorde den.
Sliten etter en lang dag. Skal bli godt å snart finne senga.
Helt kjørt jeg etter treninga
Ja. Reel fare for det.
Dette er ikke egentlig.... Nei
Jeg deltar. Og da gjør jeg det med hud og hår. Prøver i alle fall nå.
God morgen . Nettop spist her
Har servert frokost nå. Eldstemann blir sluppet av på skolen av mannen når han drar på jobb. Mellomste er hjemme med sår hals og litt trøtt form (men ingen feber så ikke noe å gjøre noe med, virus så bare pleie og vente til det går over. Hun har hostet noen dager)[emoji23] God morgen sunshine [emoji1]
Vært på årsmøte i korpset
Litt sånn som "Grensevakten" på Max?Tar alltid badguys![emoji12]
Over og ut fra meg også
Hatt en super bursdag da
Yes det stemmerSå flink du er[emoji2] fotball?
Oh yesSå bra[emoji2] har du fått noe fint?
Det blir detÅhh koselig da![]()
Nei er ikke det , han har så sinnsykt med fravær i år også pga den armen som brakk såIkke så lett nei. Xxx ! Snart helg hvertfall![]()
Å nå kjørt kb å snakket med lærerEr da ikke så lite bare det heller da![]()