♫ Skravletråd Mars ♫

Guri malla. Da har jeg satt på en oppvaskmaskin og en maskinvask. Har bretta 3 hauger med klær også :D Godt man kan få gjort litt før man går :D
Effektiv :D Så deilig å være ferdig med det om morgen, så slipper du bor du kommer hjem.

Jeg har enda ikke fått i meg frokost. Så her går det treigt:p

Sitter og ser på Greys, og så hører jeg en kjempe rar lyd. Begynner å leite og finner ut at det er kjøleskapet... Det kan umulig være bra? Haha. Hører det vanligvis litt, men nå lager det ganske høye rare lyder :rolleyes:

Æsj, det er ikke noe godt tegn[emoji849]

Haha. Ja bruker å hjelpe det når man skal sove;)
Alt for lett å bare sjekke en gang til :p
Uff ja :( Måtte jo sjekke svarene liksom [emoji23] Gud forby noen må vente med svar til i dag [emoji23]

Effektiv :D Så deilig å være ferdig med det om morgen, så slipper du bor du kommer hjem.

Jeg har enda ikke fått i meg frokost. Så her går det treigt:p
Haha. Jeg er ferdig med alt nå. Kasta søppel. Dusja. En morgenrøyk [emoji85] Inn å pusse tenner igjen [emoji23] Røyker ikke på jobb så [emoji56] Får meg ikke til det :) Så nå snart kjøre avgårde :)

Ja. Reel fare for det.

Dette er ikke egentlig.... Nei

Jeg deltar. Og da gjør jeg det med hud og hår. Prøver i alle fall nå.

Jeg heier på deg[emoji2]
Blir spennende å følge dere fra sidelinja for en gangs skyld[emoji12]

God morgen . Nettop spist her

[emoji23] God morgen sunshine [emoji1]
Har servert frokost nå. Eldstemann blir sluppet av på skolen av mannen når han drar på jobb. Mellomste er hjemme med sår hals og litt trøtt form (men ingen feber så ikke noe å gjøre noe med, virus så bare pleie og vente til det går over. Hun har hostet noen dager)

Ute pissregner det som resten av uka. Kjipt vær.

Jentene ser tv nå (Vel. Usikker på hvor lenge yngste gidder det, men mellomste får en dag på sofaen i dag rett og slett) så får jeg få i meg mat. Yngste har ikke egentlig spist så spørs om jeg må prøve å få i henne noe mer også egentlig

Back
Topp