♫ Skravletråd Mars ♫

Da blir det jo ufattelig stille her i tråden og på generell daaa?![emoji31][emoji22]
Ja. Reel fare for det.

Dette er ikke egentlig.... Nei

Jeg deltar. Og da gjør jeg det med hud og hår. Prøver i alle fall nå.

Ja [emoji28] Selv om jeg føler meg veldig våken og energisk på jobb da. Er når jeg kommer hjem og får kjenne etter jeg sliter mer :)

Så gøy. Kanskje det er det jeg må gjøre. Kan bare ikke si noe til besto, får da får jeg ikke penger av hun.

Ja, skulle vært flere sånne rundt om. Liker at de tør å være seg selv.
Får penger uansett av mi. Men hu hater tatoveringer da [emoji14] Sa bare ikke hva jeg skulle bruke de på hihi.

Hvertfall en god anledning til å få god drahjelp med begynnelse hvertfall :)

Det skulle helt klart vært flere fargeklatter [emoji7] Var på sommerfest en gang med mannens jobb. Tema - Sommer!

Alle mørkkledde. Så kom jeg i knallgul kjole og ballerinasko [emoji23] Skilte meg godt ut, men jeg fikk ekstremt med komplimenter da [emoji7]

Får penger uansett av mi. Men hu hater tatoveringer da [emoji14] Sa bare ikke hva jeg skulle bruke de på hihi.

Hvertfall en god anledning til å få god drahjelp med begynnelse hvertfall :)

Det skulle helt klart vært flere fargeklatter [emoji7] Var på sommerfest en gang med mannens jobb. Tema - Sommer!

Alle mørkkledde. Så kom jeg i knallgul kjole og ballerinasko [emoji23] Skilte meg godt ut, men jeg fikk ekstremt med komplimenter da [emoji7]
Litt drahjelp er ikke dumt. Får være snill det siste året, så kanskje jeg får litt når jeg blir 30 :p

Sommer er jo farger, og ikke mørkefarger. Bra du kledde deg sommerlig:) Det kan jeg tenke meg. Ett sollys bland alle de mørke.

Har du ikke lest hva den handler om? Kan bare si at JA. Gråtefilm! [emoji23] Uten å ha sett den. Men sikker på jeg hadde sitti her å hyle helst [emoji85]

Jo, har lest hva den handler om. Så forventer egentlig å gråte. Men hiksting vil jeg aller helst ikke. Får se den en dag jeg ikke skal på jobb dagen etter;) tilfelle tilfelle[emoji23]

Sitter og ser på Greys, og så hører jeg en kjempe rar lyd. Begynner å leite og finner ut at det er kjøleskapet... Det kan umulig være bra? Haha. Hører det vanligvis litt, men nå lager det ganske høye rare lyder :rolleyes:

Ble greys på meg også.. og heldigvis ingen gråting[emoji12]

Back
Topp