♫ Skravletråd Mars ♫

Den er 12 år gammel nå da [emoji87]

Alltid fått høre at ryker en ting, så må man regne med 3 ting.

Det er visst en regel eller noe slikt får jeg høre bestandig [emoji85]
12 år?! Wow, det er ikke verst at den går enda da. Haha. Ja, men det er så typisk det at det ryker flere ting samtidig.

12 år?! Wow, det er ikke verst at den går enda da. Haha. Ja, men det er så typisk det at det ryker flere ting samtidig.
Er rimelig imponert selv må jeg innrømme [emoji23]

Må sove nå. 8 t og 26 min til stå opp. Manko på søvn dette gitt [emoji23] Ses i morgen. Ha en fin kveld og en god natt [emoji8]

Har på begge vristene, nesten fullsleeve, en i nakken og selsagt trampstamp [emoji23] Høres verre ut enn den er da. Tross for det er 12 år siden den kom i korsryggen, angrer jeg ikke på den. Selv om smaken gjerne har forandra seg litt da.

Hu ene på dagsenteret har lills hår. Skikkelig lilla. Var kjempetøfft. Også er hu litt sarkastisk med glimt i øyet da. Digger hu [emoji16]
Jeg og har lyst på sleeve, men aldri hatt råd til det. Men får jeg penger nok så vil jeg ta hele ryggen. Er tramp stamp jeg har :p Begynner vel å bli 11 år etterhvert.
Liker sånne folk. De er så kul. Har en kunde med knall rosa lugg, masse rosa sminke og alltid spreke farger på klærene. Og syntes det er så rått.

Jeg og har lyst på sleeve, men aldri hatt råd til det. Men får jeg penger nok så vil jeg ta hele ryggen. Er tramp stamp jeg har [emoji14] Begynner vel å bli 11 år etterhvert.
Liker sånne folk. De er så kul. Har en kunde med knall rosa lugg, masse rosa sminke og alltid spreke farger på klærene. Og syntes det er så rått.
Ønska meg penger når jeg fylte 30 år. Fikk nok til 3 sessions med sleeven da :D

Hu hørtes kul ut! Blir glad inni meg av disse fargeklattene rundtom [emoji7]

Ønska meg penger når jeg fylte 30 år. Fikk nok til 3 sessions med sleeven da :D

Hu hørtes kul ut! Blir glad inni meg av disse fargeklattene rundtom [emoji7]
Så gøy. Kanskje det er det jeg må gjøre. Kan bare ikke si noe til besto, får da får jeg ikke penger av hun.

Ja, skulle vært flere sånne rundt om. Liker at de tør å være seg selv.

Er litt for glad i egentid på kveldene tror jeg. Og etter jeg ble mer aktiv på bv, så henger jeg her om jeg kommer meg tidlig i seng en kveld [emoji14] Og da kan det lett ta en time ekstra
Jeg også. Egentlig [emoji23]

Men tvang meg i seng nå da [emoji28] Snart helg [emoji87]

Back
Topp