Sitter og ser på Greys, og så hører jeg en kjempe rar lyd. Begynner å leite og finner ut at det er kjøleskapet... Det kan umulig være bra? Haha. Hører det vanligvis litt, men nå lager det ganske høye rare lyder 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke gått der særlig mer. Mest fordi søskenbarnet mitt har slutta der. Og hu var eneste grunn til de tok inn mer ung stil. Nå er alt sånn at farmor liker de [emoji14]Skal jeg prøve neste gang noen kommer inn i butikken å skal ha noe "ja, men du vil vel ikke heller ha....?" [emoji14] Haha. Nei da er det vel ikke så lett å klage. Må bare finne noen andre med engang man går inn der da![]()
Bra du ikke ser noe skrekkfilm da [emoji23] Det er kjipt det når man er redd og hører en lyd. Håper kjøleskapet overlever da.Sitter og ser på Greys, og så hører jeg en kjempe rar lyd. Begynner å leite og finner ut at det er kjøleskapet... Det kan umulig være bra? Haha. Hører det vanligvis litt, men nå lager det ganske høye rare lyder![]()
Nei, da er det kanskje ikke rett butikk å handle i. Litt tidlig for farmor stil enda! Selv om min bestemor ofte prøver å kjøpe ting til meg som hun selv ville gått medHar ikke gått der særlig mer. Mest fordi søskenbarnet mitt har slutta der. Og hu var eneste grunn til de tok inn mer ung stil. Nå er alt sånn at farmor liker de [emoji14]
Kikker mer for barnas skyld da. Mtp de har innimellom gode tilbud på gode klesmerker![]()
Haha, da hadde jeg lagt bak sofaen når mannen kommer hjemBra du ikke ser noe skrekkfilm da [emoji23] Det er kjipt det når man er redd og hører en lyd. Håper kjøleskapet overlever da.
Vår laga også rar lyd. Men den er borte igjen nå
Greys [emoji7]

Sikkert lurt. Så våkner du opplagt i morgen tidligTror seriøst jeg snart legger meg. Er helt utslitt jeg [emoji23] Hardt å være på jobb gitt [emoji85]

Hahaha det gjør MI også [emoji85] Er det sånn vi blir når vi er eldre også mon tro? [emoji23]Nei, da er det kanskje ikke rett butikk å handle i. Litt tidlig for farmor stil enda! Selv om min bestemor ofte prøver å kjøpe ting til meg som hun selv ville gått med![]()
Skjer alltid når det ikke passer [emoji85] Søstra mi var max uheldig. Oppvaskmaskinen, stekeovnen og kjøleskapet røyk alle samme uka [emoji87][emoji85]Haha, da hadde jeg lagt bak sofaen når mannen kommer hjem
Det bruker å lage litt lyder av og til, men aldri sånn som dette [emoji14] Men er ett gammelt kjøleskap, så har ventet på at det skal ryke, men akkurat nå passer det litt dårlig.
Jaa, Greys er så kos!![]()
Haha ja. Har tom lagt meg kl 2000 når jeg skal på jobb før [emoji14] Mohaha. Kroppen min krever helst 9 timer. MinstSikkert lurt. Så våkner du opplagt i morgen tidligJeg legger meg gjerne klokken ni når jeg jobber [emoji14] Føler meg som en gammel tante da, men bedre enn å være zombie med hodepine dagen etter
![]()
Kult! Tok du noen slemminger?Hørtes kjipt ut[emoji849]
Min dag har vært helt ok[emoji4] jobb på politikammeret idag!
Hahaha. Håper da egentlig ikke det. Tenker jeg skal bli sånn bestemor med knall rosa hår, med ung og hipp stilHahaha det gjør MI også [emoji85] Er det sånn vi blir når vi er eldre også mon tro? [emoji23]
[emoji23][emoji23] Me too. Har tatoveringene på plass i det minste. Så gjenstår det å se om jeg er kul eller noen å være flau over [emoji85]Hahaha. Håper da egentlig ikke det. Tenker jeg skal bli sånn bestemor med knall rosa hår, med ung og hipp stil![]()
Det er helt sant. Er ikke så lenge siden oppvaskmaskinen røk og vi måtte ha ny, også var ble jo tørketrommelen fikset forgje uke, så er vel bare rett og rimelig at det er kjøleskapet skal ryke nåSkjer alltid når det ikke passer [emoji85] Søstra mi var max uheldig. Oppvaskmaskinen, stekeovnen og kjøleskapet røyk alle samme uka [emoji87][emoji85]
Her ser jeg tørketrommelen begynner å bli tullete [emoji24]
Åh, mange? Har bare en, men når jeg får råd da håper jeg på flere. Og kanskje en cover up av den jeg har[emoji23][emoji23] Me too. Har tatoveringene på plass i det minste. Så gjenstår det å se om jeg er kul eller noen å være flau over [emoji85]
Den er 12 år gammel nå da [emoji87]Det er helt sant. Er ikke så lenge siden oppvaskmaskinen røk og vi måtte ha ny, også var ble jo tørketrommelen fikset forgje uke, så er vel bare rett og rimelig at det er kjøleskapet skal ryke nå [emoji14]
Åh, nei. Vet ikke hva jeg hadde gjort om alt hadde gått samtidig. Hvertfall sittet meg ned å skreket
Får håpe tørketrommelen bare tuller seg litt, men overlever likevel. Man er hjelpeløs uten![]()
Åh 9 timer søvn hadde vært noe. Kroppen vil ha det, prøver å kreve det, men jeg er ikke så flink å høre etterHaha ja. Har tom lagt meg kl 2000 når jeg skal på jobb før [emoji14] Mohaha. Kroppen min krever helst 9 timer. Minst
Har på begge vristene, nesten fullsleeve, en i nakken og selsagt trampstamp [emoji23] Høres verre ut enn den er da. Tross for det er 12 år siden den kom i korsryggen, angrer jeg ikke på den. Selv om smaken gjerne har forandra seg litt da.Åh, mange? Har bare en, men når jeg får råd da håper jeg på flere. Og kanskje en cover up av den jeg harPrøvde å lure min bestemor til å farge håret i en gøy farge, men hun var redd naboene skulle tro hun var gal. Kanskje jeg må si at hun må få seg en tatovering eller 2!
Bli flinkere da! [emoji23]Åh 9 timer søvn hadde vært noe. Kroppen vil ha det, prøver å kreve det, men jeg er ikke så flink å høre etter![]()