♫ Skravletråd Mars ♫

Da er det flaks han får ny[emoji4] hvilken type?
Jeg bestilte en ny til han når den sa natta forrige uke også, men den han hadde var allerede gammel og veldig slitt når han fikk den.
Han fikk en Samsung Galaxy XCover 3, skal være vann og støt sikker

Han kan faktisk litt da. Som pinnekjøtt, lammefrikase og sånne store ting. Men vanlig husmannskost i hverdagen blir det ikke. Da finner han kortet og kjøper noe take away [emoji23]

Oi, da er han jo kjempe flink!![emoji1][emoji1]

Jeg også!![emoji23] gafler innpå!
Godt det ikke er bare meg. Nylaga nå så jeg tok en skje allerede. Men må stå litt så er den enda bedre da [emoji14] Mannen rynka på nesen. Han kan lage sin egen om han skal bli kresen gitt.

Oi, da er han jo kjempe flink!![emoji1][emoji1]
Ja. Når han vil og må. Som når jeg brakk ankelen og ble liggende i 6 uker på sofaen. Ordna han alt av middager og utenom.
Men ser den at han er sliten. Han er 12 timer på jobb og ofte mer også. Så skjønner godt han ikke orker matlaging [emoji14]

Uff ja! Når først hodet vet hva en vil ha altså! Ene gangen (når jeg var på mitt største) kikka jeg. Ville ha noe svart selvsagt. Mer slankende. Dama spurte og jeg sier noe svart. Helst en svart stopp og mørk bukse evnt. Også kom hu med alt helt hvitt liksom (!?) Wtf?
Jeg lo og sa jeg ville snakke med ei annen jeg da altså. Kan da virkelig åpne ørene sine gitt [emoji23]
Hahahahaha! Ganske stor forskjell på svarte/mørke klær og hvite :p Skjønner godt du ville snakke med noen andre da. La oss finne noe helt annet enn det kunden ønsker å se om. Vi får solgt noen klær :hilarious:

Hahahahaha! Ganske stor forskjell på svarte/mørke klær og hvite [emoji14] Skjønner godt du ville snakke med noen andre da. La oss finne noe helt annet enn det kunden ønsker å se om. Vi får solgt noen klær :hilarious:
Ikke sant? Ganske spesielt syns jeg [emoji14] Men er visst mange som har erfart slikt med hu. Men hu er en av medeierne [emoji14] Så nytter ikke klage liksom [emoji23]

Ja, gråte gjør jeg av så mangt[emoji23] men spørsmålet er om det er en type hikste film. Føler ikke helt for å starte dagen innordne med hovne røde øyner[emoji23][emoji23]
Har du ikke lest hva den handler om? Kan bare si at JA. Gråtefilm! [emoji23] Uten å ha sett den. Men sikker på jeg hadde sitti her å hyle helst [emoji85]

Ikke sant? Ganske spesielt syns jeg [emoji14] Men er visst mange som har erfart slikt med hu. Men hu er en av medeierne [emoji14] Så nytter ikke klage liksom [emoji23]
Skal jeg prøve neste gang noen kommer inn i butikken å skal ha noe "ja, men du vil vel ikke heller ha....?" :p Haha. Nei da er det vel ikke så lett å klage. Må bare finne noen andre med engang man går inn der da :p

Back
Topp