Jeg bestilte en ny til han når den sa natta forrige uke også, men den han hadde var allerede gammel og veldig slitt når han fikk den.Da er det flaks han får ny[emoji4] hvilken type?
Han fikk en Samsung Galaxy XCover 3, skal være vann og støt sikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte en ny til han når den sa natta forrige uke også, men den han hadde var allerede gammel og veldig slitt når han fikk den.Da er det flaks han får ny[emoji4] hvilken type?
Det er min gamle som var ganske allerede ganske slitt når han fikk denHøres stabilt ut [emoji14]
Aha. Ja da så [emoji14] Eldre modeller blir jo litt slik.Det er min gamle som var ganske allerede ganske slitt når han fikk den
Det er fantastisk godt [emoji7] Kan spise det rent jeg [emoji23]
Han kan faktisk litt da. Som pinnekjøtt, lammefrikase og sånne store ting. Men vanlig husmannskost i hverdagen blir det ikke. Da finner han kortet og kjøper noe take away [emoji23]
Jeg bestilte en ny til han når den sa natta forrige uke også, men den han hadde var allerede gammel og veldig slitt når han fikk den.
Han fikk en Samsung Galaxy XCover 3, skal være vann og støt sikker
Det er det jeg også har, og han hadde også Samsung tidligere så han kjenner systemetAha. Ja da så [emoji14] Eldre modeller blir jo litt slik.
Men så ut som en kjekn ny mobil daHører skryt om de tlf
Håper dere blir fornøyd også [emoji4]
Til et barn er nesten vann og støt sikker et must.Samsung har jeg aldri prøvd[emoji4]
Men vann og støtsikker hørtes innmari smart ut!
Godt det ikke er bare meg. Nylaga nå så jeg tok en skje allerede. Men må stå litt så er den enda bedre da [emoji14] Mannen rynka på nesen. Han kan lage sin egen om han skal bli kresen gitt.Jeg også!![emoji23] gafler innpå!
Ja. Når han vil og må. Som når jeg brakk ankelen og ble liggende i 6 uker på sofaen. Ordna han alt av middager og utenom.Oi, da er han jo kjempe flink!![emoji1][emoji1]
Samsung er det beste. Selv samsung her i hus. Alle 4. Minste en gammel modell riktignok til å kun ringe oss med. Men syns samsung er så lett å håndtere ogsåDet er det jeg også har, og han hadde også Samsung tidligere så han kjenner systemet
Det er detFull oversikt hørtes luksus ut![emoji12]
Har akkurat satt opp telefonen til eldstenHva gjør dere? Rolig her [emoji85][emoji86][emoji87]
Hahahahaha! Ganske stor forskjell på svarte/mørke klær og hviteUff ja! Når først hodet vet hva en vil ha altså! Ene gangen (når jeg var på mitt største) kikka jeg. Ville ha noe svart selvsagt. Mer slankende. Dama spurte og jeg sier noe svart. Helst en svart stopp og mørk bukse evnt. Også kom hu med alt helt hvitt liksom (!?) Wtf?
Jeg lo og sa jeg ville snakke med ei annen jeg da altså. Kan da virkelig åpne ørene sine gitt [emoji23]

Ikke sett[emoji4]
Deilig å gråte litt innimellom da[emoji23]
Ikke sant? Ganske spesielt syns jeg [emoji14] Men er visst mange som har erfart slikt med hu. Men hu er en av medeierne [emoji14] Så nytter ikke klage liksom [emoji23]Hahahahaha! Ganske stor forskjell på svarte/mørke klær og hvite [emoji14] Skjønner godt du ville snakke med noen andre da. La oss finne noe helt annet enn det kunden ønsker å se om. Vi får solgt noen klær![]()
Aha. Greit å få den gjort helt klar jaHar akkurat satt opp telefonen til eldsten
Har du ikke lest hva den handler om? Kan bare si at JA. Gråtefilm! [emoji23] Uten å ha sett den. Men sikker på jeg hadde sitti her å hyle helst [emoji85]Ja, gråte gjør jeg av så mangt[emoji23] men spørsmålet er om det er en type hikste film. Føler ikke helt for å starte dagen innordne med hovne røde øyner[emoji23][emoji23]
Skal jeg prøve neste gang noen kommer inn i butikken å skal ha noe "ja, men du vil vel ikke heller ha....?"Ikke sant? Ganske spesielt syns jeg [emoji14] Men er visst mange som har erfart slikt med hu. Men hu er en av medeierne [emoji14] Så nytter ikke klage liksom [emoji23]