♫ Skravletråd Mars ♫

e3938bb1d8c6b5edff9a55077d32f204.jpg

Slik har min dag vært i dag. Hva med deres?? :)

Hørtes kjipt ut[emoji849]

Min dag har vært helt ok[emoji4] jobb på politikammeret idag!

Da er maten klar. Eldstemann har beskjed om middag halv fem så han bør snart være her.

Mellomste har besøk så jeg har sikret meg innsidetips om at kylling er lurt og har ordnet grønnsakene taco-style. :-)

Håper maten smakte[emoji2]

Nei. Det er det som skravles på mitt terminforum, det er om å gjøre å ha der forumet som får flest nye innlegg (koste hva det koste vil ;-))

Da blir det jo ufattelig stille her i tråden og på generell daaa?![emoji31][emoji22]

Kjenner følelsen...middag er skikkelig tiltak noen ganger[emoji13]
Ja veldig! Hater det. Kunne ønske han var litt som broren sin. Han lager alltid middagen der i sitt hus visstnok [emoji23] Jeg har nok bare skjemt min bort

Ja veldig! Hater det. Kunne ønske han var litt som broren sin. Han lager alltid middagen der i sitt hus visstnok [emoji23] Jeg har nok bare skjemt min bort

Ååh, det hadde vært luxus med mann som laget middag!![emoji7][emoji13] men er redd det hadde blitt myyye pasta og pølse da![emoji23]

Ååh, det hadde vært luxus med mann som laget middag!![emoji7][emoji13] men er redd det hadde blitt myyye pasta og pølse da![emoji23]
Han kan faktisk litt da. Som pinnekjøtt, lammefrikase og sånne store ting. Men vanlig husmannskost i hverdagen blir det ikke. Da finner han kortet og kjøper noe take away [emoji23]

Back
Topp