♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg var ikke noe glad i laks før jeg fikk barn, men taklet det til nød.
Når jeg var gravid med Lille U ble det ille.
Får fremdeles brekninger dersom jeg får det i munnen selv etter 2 år...
Skjønner da at du ikke liker det [emoji14]

Mem jeg har aldri likt fisk og vendte meg til med laksen etter eldste kom til verden. Ville hu skulle like fisk. Laks er eneste fisk jeg liker. Prøvde torsk en gang, men det kom i retur [emoji13] Har prøvd andre fisk også altså- Men de er bare ikke helt for meg og min smak gitt.

Sette på poteter. Satse på mannen kommer om ikke lenge. Så får jeg og unga spille litt UNO [emoji1]

Da er maten klar. Eldstemann har beskjed om middag halv fem så han bør snart være her.

Mellomste har besøk så jeg har sikret meg innsidetips om at kylling er lurt og har ordnet grønnsakene taco-style. :-)

Lille U bruker str. 86 og syns jeg fremdeles finner mange fine bodyer, men er ikke bestandig jeg finner dem i gutteavdelingen
Virket som om de er midt i sesong skifte av klær. Eller så har de ikke like mye til gutt som jenter. Største brukte vel body opp til 98. Men fant en del da. Og newbie hadde mange, men var nesten ingenting på lindex.

Er så typisk! :p
Ble rett og slett snurt jeg [emoji23][emoji23][emoji13] Så sikkert bare veldig skuffa ut. Også kommer hu med en annen variant av den. Istedenfor tøyermer var det skinnermer. Prøvde den da. Men den var så stiv. Urk [emoji23]

Back
Topp