♫ Skravletråd Mars ♫

Tyyypisk! [emoji13] Og en smule irriterende [emoji23]
Så å irriterende. Og det som er mest irriterende er hvor mye jeg finner til meg selv når jeg ikke har penger! :p Og når jeg skal tilbake en uke etterpå så er de enten tom, eller så var det ikke så fint som jeg hadde trodd:p

Absolutt enig i det siste. Men jeg ville ikke hatt de tettere da [emoji14] Kunne neeesten tenkt meg en til. Men så er det så herlig nå når de er så store da. Er jo blitt mye friere om dagene :) Om jeg starter på nytt nå, er jo helst eldste flytta ut innen babyen hadde blitt noen år. [emoji85]
Vi brukte 2,5 år på å få til mellomste, men ser helt klart fordelen av at det tok så lang tid

Så å irriterende. Og det som er mest irriterende er hvor mye jeg finner til meg selv når jeg ikke har penger! [emoji14] Og når jeg skal tilbake en uke etterpå så er de enten tom, eller så var det ikke så fint som jeg hadde trodd:p
[emoji23][emoji23][emoji23] Samme her.

Gikk å sikla på en jakke. Men fikk lønn uka etterpå. Va innom da og borte var den. Hadde en annen varient der også, men den var jo grusom [emoji33][emoji23]

Æsj da. Får vel begynne å gjøre klar middag. Hvertfall kappe opp alle grønnsakene. Her står der laks på menyen.

Bare så fryktelig kjedelig å lage middag. Spesielt når hodet er så fryktelig tungt nå. Jaja. Få det gjort :D

Back
Topp