Så å irriterende. Og det som er mest irriterende er hvor mye jeg finner til meg selv når jeg ikke har penger!Tyyypisk! [emoji13] Og en smule irriterende [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så å irriterende. Og det som er mest irriterende er hvor mye jeg finner til meg selv når jeg ikke har penger!Tyyypisk! [emoji13] Og en smule irriterende [emoji23]
Vi brukte 2,5 år på å få til mellomste, men ser helt klart fordelen av at det tok så lang tidAbsolutt enig i det siste. Men jeg ville ikke hatt de tettere da [emoji14] Kunne neeesten tenkt meg en til. Men så er det så herlig nå når de er så store da. Er jo blitt mye friere om dageneOm jeg starter på nytt nå, er jo helst eldste flytta ut innen babyen hadde blitt noen år. [emoji85]
[emoji23][emoji23][emoji23] Samme her.Så å irriterende. Og det som er mest irriterende er hvor mye jeg finner til meg selv når jeg ikke har penger! [emoji14] Og når jeg skal tilbake en uke etterpå så er de enten tom, eller så var det ikke så fint som jeg hadde trodd![]()
Må jo det jaVi brukte 2,5 år på å få til mellomste, men ser helt klart fordelen av at det tok så lang tid
Det leker veldig godt sammen.Må jo det jaLeker de greit sammen tross for aldershoppet?
Mine leker kjempebra sammen. Enn så lenge. Eldste nærmer seg jo tenårene så [emoji85]
Så godt daDet leker veldig godt sammen.
Eldste er ekstremt flink til å ta seg av de minste, jeg er ganske imponert over han egentlig
Så kjedelig daStakkars Lille U, for en bursdag han har fått.
Jeg måtte hente han i barnehagen siden han hadde fått feber![]()
God dagGod dag
Nå er jeg akkurat kommet hjem fra shopping. Var å handlet hele neste størrelse til lille. Greit å få det unna på en dag![]()
Takk for detOg gratulerer så masse med dagen til deg[emoji512]
Uff så kjiptTakk. Det har jegHodepinen henger fast ends da. Så det er litt drit. Avslapping på sofa litt nå
Føles ikke sånnSå effektiv du er![]()
JaUff så kjipt
Sjelden man føler seg effektiv nok når man må og skal gjøre så mye [emoji14] Men jeg syns du er godFøles ikke sånn
Laks, grøssÆsj da. Får vel begynne å gjøre klar middag. Hvertfall kappe opp alle grønnsakene. Her står der laks på menyen.
Bare så fryktelig kjedelig å lage middag. Spesielt når hodet er så fryktelig tungt nå. Jaja. Få det gjort![]()
Jukk [emoji13][emoji23]Laks, grøss
Glad vi skal ha skrei
Mmm..Jukk [emoji13][emoji23]
Hver sin smak heldigvis ! [emoji87]

Hahaha [emoji23]Mmm..
Skrei med lime og bacon [emoji813]red[emoji813]red
Jeg var ikke noe glad i laks før jeg fikk barn, men taklet det til nød.Hahaha [emoji23]
Sprøstekt laks med knasende grønnsaker! Mmmmmmm! [emoji23][emoji56][emoji16]
Åh laks er godtÆsj da. Får vel begynne å gjøre klar middag. Hvertfall kappe opp alle grønnsakene. Her står der laks på menyen.
Bare så fryktelig kjedelig å lage middag. Spesielt når hodet er så fryktelig tungt nå. Jaja. Få det gjort![]()