Hehe, skal du begynne å skravle inne på januar nå da?Kult, vi hjelper deg!![emoji1][emoji1]
I praksis betyr det at jeg prøver at jeg tar en ukes permisjon fra generell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, skal du begynne å skravle inne på januar nå da?Kult, vi hjelper deg!![emoji1][emoji1]
Korpset vårt på omoklubbkasse.no antar jeg.
I barnehagen nå . Venter på foreldresamtaleGod formiddag[emoji2] hva skal du idag?
Mhm oppi alt annetAhh oppi alt annet av planer ja
Mye å gjøre?Legetime med kb kl 11 , det passet dårlig det i dag
Koselih detDa var lege timen over og jeg fikk hørte HJERTESLAGENE for første gang siden uke 7 *forelsket*
Mhm veldig myeMye å gjøre?
Forresten, gratulerer så mye med dagen
Ja vi må alle det for å satse på gruppene våre den neste ukenHehe, skal du begynne å skravle inne på januar nå da?
I praksis betyr det at jeg prøver at jeg tar en ukes permisjon fra generell![]()
Det var litt overveldende koselig til å være meg faktisk.Koselih det
Så flink du er. Jeg tok omveltning på badet i går. I dag skal jeg ta barnerommet så kwg for plass til sprinkel sengen.Ferdig å ommøblrre gangen
Ryddet litt på kjøkken
Meen mye igjen
Etterpå må jeg ut å handle
[emoji23] Kanskje han også savner den. Eller. Tenk om han ikke har smakt den og dermed ikke vet hva han (og butikkene) går glipp av! [emoji33]
Jeg rydder tilfest jegSå flink du er. Jeg tok omveltning på badet i går. I dag skal jeg ta barnerommet så kwg for plass til sprinkel sengen.
TakkOi, så flink du er![emoji1] hvor får du energi fra??
Så flink du har vært, er så gøy å handle til de småGod dag
Nå er jeg akkurat kommet hjem fra shopping. Var å handlet hele neste størrelse til lille. Greit å få det unna på en dag![]()
Noe trøtt og tett i huet [emoji23] Så våkna 3-4 ganger av tett nese. Men hadde nesespray på nattbordet da. Hjalp.
Menmen. Frokost nå også stelle oss før skole og jobb
Du da?
Hipp, hipp hurra for Lille U som er 2 år i dag [emoji3]