>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Bare ei grov skive med ost og kyllingHva til frokost?åh jobb på deg i dag igjen ja? I dag har jeg vakt også etter to dager fri . Så foreldresamtale og hente 2 par sko før jobb .
Har du handla deg nye sko gjerne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ei grov skive med ost og kyllingHva til frokost?åh jobb på deg i dag igjen ja? I dag har jeg vakt også etter to dager fri . Så foreldresamtale og hente 2 par sko før jobb .
[emoji23] Gå å sove litt du også? [emoji1]Ja si det til lille mann som har lekt litt. Spist og skifta bleie så var det på tide å legge seg å sove.
Men han måtte vakker mamma, farmor og ikke minst alle dyra i huset. Så var det hans tur å legge seg [emoji14]
Så bra. Lykke tilBare ei grov skive med ost og kyllingOg vitaminer med appelsinjuice. Ja jobb i dag og i morgen.
Satser på noen fine dager da hihi
Har du handla deg nye sko gjerne?Ha ei fin vakt [emoji173]
Korpset vårt på omoklubbkasse.no antar jeg.Stemt? På hva da...* følelse av å ha glemt no*
Funker dårlig skal til legen om 1.5 time så tar igjen søvnen i kveld[emoji23] Gå å sove litt du også? [emoji1]
På korpset. På omo for SaraStemt? På hva da...* følelse av å ha glemt no*
Ja alltid bra her ..som regelBra der?
Herlig da med langhelgSå bra. Lykke tiljeg jobber bare i dag så langhelg. Til frøkna. 2 nye vikingsko til 500kr
![]()
En dupp på 1 time hadde jeg glatt gjort [emoji23] Men ser den. Legge deg tidligere i kveld daFunker dårlig skal til legen om 1.5 time så tar igjen søvnen i kveld![]()
Ja i morgen er det akvariet hihiHerlig da med langhelgOj. Det var røverkjøp da! [emoji1]
TakkSnart hive meg i dusjen. Bare få barna i klærne sine. Ellers sitter de vel å glemmer seg bort på ett nettbrett heller. De skal snart gå de også til skolen så
![]()
Hørtes koselig utJa i morgen er det akvariet hihiaha
Koselig der. Vi har årskortHørtes koselig utTror ikke jeg har vært der [emoji87]
Aha. Da såKorpset vårt på omoklubbkasse.no antar jeg.
Ja om man bor i nærheten lønner det seg velKoselig der. Vi har årskort![]()
Slik, så at gruppa til søskenbarna til L ikke var med så da ble det en stemme herifra åKorpset vårt på omoklubbkasse.no antar jeg.
Ja det gjør det uten tvil. Spart inn etter 2 turerJa om man bor i nærheten lønner det seg vel![]()
Så herligJa det gjør det uten tvil. Spart inn etter 2 turer![]()
Jada klager ikke![]()
Da ender jeg bare i en koma tilværelse [emoji14]En dupp på 1 time hadde jeg glatt gjort [emoji23] Men ser den. Legge deg tidligere i kveld da![]()