♫ Skravletråd Mars ♫

Hva til frokost?:) åh jobb på deg i dag igjen ja? I dag har jeg vakt også etter to dager fri . Så foreldresamtale og hente 2 par sko før jobb .
Bare ei grov skive med ost og kylling :) Og vitaminer med appelsinjuice. Ja jobb i dag og i morgen. :) Satser på noen fine dager da hihi

Har du handla deg nye sko gjerne? :) Ha ei fin vakt [emoji173]

Ja si det til lille mann som har lekt litt. Spist og skifta bleie så var det på tide å legge seg å sove.

Men han måtte vakker mamma, farmor og ikke minst alle dyra i huset. Så var det hans tur å legge seg [emoji14]
[emoji23] Gå å sove litt du også? [emoji1]

Bare ei grov skive med ost og kylling :) Og vitaminer med appelsinjuice. Ja jobb i dag og i morgen. :) Satser på noen fine dager da hihi

Har du handla deg nye sko gjerne? :) Ha ei fin vakt [emoji173]
Så bra. Lykke til:) jeg jobber bare i dag så langhelg. Til frøkna. 2 nye vikingsko til 500kr:eek:

Så bra. Lykke til:) jeg jobber bare i dag så langhelg. Til frøkna. 2 nye vikingsko til 500kr:eek:
Herlig da med langhelg :D Oj. Det var røverkjøp da! [emoji1]

Takk :) Snart hive meg i dusjen. Bare få barna i klærne sine. Ellers sitter de vel å glemmer seg bort på ett nettbrett heller. De skal snart gå de også til skolen så :)

Herlig da med langhelg :D Oj. Det var røverkjøp da! [emoji1]

Takk :) Snart hive meg i dusjen. Bare få barna i klærne sine. Ellers sitter de vel å glemmer seg bort på ett nettbrett heller. De skal snart gå de også til skolen så :)
Ja i morgen er det akvariet hihi:) aha

Back
Topp