Takk søte duJaMenmen. Er bare slik det er blitt dette hodet
Sjelden man føler seg effektiv nok når man må og skal gjøre så mye [emoji14] Men jeg syns du er god![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søte duJaMenmen. Er bare slik det er blitt dette hodet
Sjelden man føler seg effektiv nok når man må og skal gjøre så mye [emoji14] Men jeg syns du er god![]()
Skjønner da at du ikke liker det [emoji14]Jeg var ikke noe glad i laks før jeg fikk barn, men taklet det til nød.
Når jeg var gravid med Lille U ble det ille.
Får fremdeles brekninger dersom jeg får det i munnen selv etter 2 år...
Beste som er [emoji7]Åh laks er godt
Mhm enigBeste som er [emoji7]
Hva blir det til middag?Sette på poteter. Satse på mannen kommer om ikke lenge. Så får jeg og unga spille litt UNO [emoji1]
Sprøstekt laks med potet, gulrot, brokkoli og blomkål. Smelta smør og lettrømmeHva blir det til middag?
Hele uke 12 ja. Må jo det siden det er konkurranse om mest mulig innlegg på terminforum så da kan jeg ikke bruke tid her[emoji33] en hel uke.
Kos deg med skravlinga
Å ja glemte detSprøstekt laks med potet, gulrot, brokkoli og blomkål. Smelta smør og lettrømmeEnkelt, men dødsgodt
![]()
Selvfølgelig er det det, alle kan endra mening.
Masing tror jeg ikke er løsningen, for meg hjalp modning av ideen om en til
Virket som om de er midt i sesong skifte av klær. Eller så har de ikke like mye til gutt som jenter. Største brukte vel body opp til 98. Men fant en del da. Og newbie hadde mange, men var nesten ingenting på lindex.Lille U bruker str. 86 og syns jeg fremdeles finner mange fine bodyer, men er ikke bestandig jeg finner dem i gutteavdelingen
Er så typisk![emoji23][emoji23][emoji23] Samme her.
Gikk å sikla på en jakke. Men fikk lønn uka etterpå. Va innom da og borte var den. Hadde en annen varient der også, men den var jo grusom [emoji33][emoji23]
Ble rett og slett snurt jeg [emoji23][emoji23][emoji13] Så sikkert bare veldig skuffa ut. Også kommer hu med en annen variant av den. Istedenfor tøyermer var det skinnermer. Prøvde den da. Men den var så stiv. Urk [emoji23]Er så typisk!![]()
Hipp, hipp hurra for Lille U som er 2 år i dag [emoji3]
Ikke i det hele tatt![]()
Nei i grunn ikke
Hehe, joda alltid godt humør på morgenen![]()