♫ Skravletråd Mars ♫

Hehe, skal du begynne å skravle inne på januar nå da?

I praksis betyr det at jeg prøver at jeg tar en ukes permisjon fra generell :-)

Gjelder ikke det du skravler overalt da??[emoji849] *husker ikke reglene*

Ble rett og slett snurt jeg [emoji23][emoji23][emoji13] Så sikkert bare veldig skuffa ut. Også kommer hu med en annen variant av den. Istedenfor tøyermer var det skinnermer. Prøvde den da. Men den var så stiv. Urk [emoji23]
Hahaha. Kan ikke komme med noen annet, når man har bestemt seg. Da er det kun den som er god nok. Er så kjipt når sånn skjer.

Hahaha. Kan ikke komme med noen annet, når man har bestemt seg. Da er det kun den som er god nok. Er så kjipt når sånn skjer.
Uff ja! Når først hodet vet hva en vil ha altså! Ene gangen (når jeg var på mitt største) kikka jeg. Ville ha noe svart selvsagt. Mer slankende. Dama spurte og jeg sier noe svart. Helst en svart stopp og mørk bukse evnt. Også kom hu med alt helt hvitt liksom (!?) Wtf?
Jeg lo og sa jeg ville snakke med ei annen jeg da altså. Kan da virkelig åpne ørene sine gitt [emoji23]

Gjelder ikke det du skravler overalt da??[emoji849] *husker ikke reglene*
Nei. Det er det som skravles på mitt terminforum, det er om å gjøre å ha der forumet som får flest nye innlegg (koste hva det koste vil ;-))

Også sitter man på kjøkkenet i skjul for unga. Trengte litt pepsi max. [emoji14] Også lager jeg hjemmelaga potetsalat. Nomnom ! [emoji56]

Æsj da. Får vel begynne å gjøre klar middag. Hvertfall kappe opp alle grønnsakene. Her står der laks på menyen.

Bare så fryktelig kjedelig å lage middag. Spesielt når hodet er så fryktelig tungt nå. Jaja. Få det gjort :D

Kjenner følelsen...middag er skikkelig tiltak noen ganger[emoji13]

Lurer på om jeg skal sette på filmen Miracle from heaven.... noen som har sett den? Litt redd for at det er grine film[emoji12]

Back
Topp