Da var lege timen over og jeg fikk hørte HJERTESLAGENE for første gang siden uke 7 *forelsket*
Ååh, så herlig!![emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var lege timen over og jeg fikk hørte HJERTESLAGENE for første gang siden uke 7 *forelsket*
Informativt da? [emoji1]På foreldremøte for foreldrene til barn som skal begynne på skolen til høsten
Hehe, skal du begynne å skravle inne på januar nå da?
I praksis betyr det at jeg prøver at jeg tar en ukes permisjon fra generell![]()
I barnehagen nå . Venter på foreldresamtale
Det var sikkelig digg følelseÅåh, så herlig!![emoji173]
Stakkars Lille U, for en bursdag han har fått.
Jeg måtte hente han i barnehagen siden han hadde fått feber![]()
TakkVar rastløs, og måtte ha noe å gjøre. Haha. Ellers er jeg veldig lat
![]()
God dag
Nå er jeg akkurat kommet hjem fra shopping. Var å handlet hele neste størrelse til lille. Greit å få det unna på en dag![]()
Hahaha. Kan ikke komme med noen annet, når man har bestemt seg. Da er det kun den som er god nok. Er så kjipt når sånn skjer.Ble rett og slett snurt jeg [emoji23][emoji23][emoji13] Så sikkert bare veldig skuffa ut. Også kommer hu med en annen variant av den. Istedenfor tøyermer var det skinnermer. Prøvde den da. Men den var så stiv. Urk [emoji23]
vært på farten siden 11
Nå tror jeg alt er handlet inn
Jaa, var veldig greit å få det gjort. Også har jeg full oversikt av hva han har i den størrelsen, ikke dumt detSå deilig å bli ferdig med det[emoji2]
Kos degPå foreldremøte for foreldrene til barn som skal begynne på skolen til høsten
Ikke tid til detNå må du slappe av litt[emoji4]
Uff ja! Når først hodet vet hva en vil ha altså! Ene gangen (når jeg var på mitt største) kikka jeg. Ville ha noe svart selvsagt. Mer slankende. Dama spurte og jeg sier noe svart. Helst en svart stopp og mørk bukse evnt. Også kom hu med alt helt hvitt liksom (!?) Wtf?Hahaha. Kan ikke komme med noen annet, når man har bestemt seg. Da er det kun den som er god nok. Er så kjipt når sånn skjer.
Nei. Det er det som skravles på mitt terminforum, det er om å gjøre å ha der forumet som får flest nye innlegg (koste hva det koste vil ;-))Gjelder ikke det du skravler overalt da??[emoji849] *husker ikke reglene*
Ha ha du daOgså sitter man på kjøkkenet i skjul for unga. Trengte litt pepsi max. [emoji14] Også lager jeg hjemmelaga potetsalat. Nomnom ! [emoji56]
Æsj da. Får vel begynne å gjøre klar middag. Hvertfall kappe opp alle grønnsakene. Her står der laks på menyen.
Bare så fryktelig kjedelig å lage middag. Spesielt når hodet er så fryktelig tungt nå. Jaja. Få det gjort![]()
Også sitter man på kjøkkenet i skjul for unga. Trengte litt pepsi max. [emoji14] Også lager jeg hjemmelaga potetsalat. Nomnom ! [emoji56]