![]()
Slik har min dag vært i dag. Hva med deres??![]()
Hørtes kjipt ut[emoji849]
Min dag har vært helt ok[emoji4] jobb på politikammeret idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Slik har min dag vært i dag. Hva med deres??![]()
Da er maten klar. Eldstemann har beskjed om middag halv fem så han bør snart være her.
Mellomste har besøk så jeg har sikret meg innsidetips om at kylling er lurt og har ordnet grønnsakene taco-style.![]()
På foreldremøte for foreldrene til barn som skal begynne på skolen til høsten
Jaa, var veldig greit å få det gjort. Også har jeg full oversikt av hva han har i den størrelsen, ikke dumt det![]()
Frøkna begynner nå til høsten, hun er 2011 barnSå spennende[emoji2] men skal L begynne på skolen allerede?! Eller stemmer jo det[emoji12]
Ikke tid til det![]()
Nei. Det er det som skravles på mitt terminforum, det er om å gjøre å ha der forumet som får flest nye innlegg (koste hva det koste vil ;-))
Også sitter man på kjøkkenet i skjul for unga. Trengte litt pepsi max. [emoji14] Også lager jeg hjemmelaga potetsalat. Nomnom ! [emoji56]
Fungerte fint da [emoji14] Fikk spilt UNO også med unga en times tid før leggetid.Ha ha du da
Lurer på om jeg skal sette på filmen Miracle from heaven.... noen som har sett den? Litt redd for at det er grine film[emoji12]
Ja veldig! Hater det. Kunne ønske han var litt som broren sin. Han lager alltid middagen der i sitt hus visstnok [emoji23] Jeg har nok bare skjemt min bortKjenner følelsen...middag er skikkelig tiltak noen ganger[emoji13]
Da har jeg vært og hentet den nye mobilen til eldsten akkurat nå som den gamle tok natten IGJEN!
Frøkna begynner nå til høsten, hun er 2011 barn
Høres hvertfall ut som en grinefilm [emoji23]Lurer på om jeg skal sette på filmen Miracle from heaven.... noen som har sett den? Litt redd for at det er grine film[emoji12]
Gjorde det [emoji23]Haha. Kos deg i skjul[emoji23][emoji23]
Høres stabilt ut [emoji14]Da har jeg vært og hentet den nye mobilen til eldsten akkurat nå som den gamle tok natten IGJEN!
Ja veldig! Hater det. Kunne ønske han var litt som broren sin. Han lager alltid middagen der i sitt hus visstnok [emoji23] Jeg har nok bare skjemt min bort
Det er fantastisk godt [emoji7] Kan spise det rent jeg [emoji23]Potetsalat er det beste jeg vet!![emoji173][emoji173]
Han kan faktisk litt da. Som pinnekjøtt, lammefrikase og sånne store ting. Men vanlig husmannskost i hverdagen blir det ikke. Da finner han kortet og kjøper noe take away [emoji23]Ååh, det hadde vært luxus med mann som laget middag!![emoji7][emoji13] men er redd det hadde blitt myyye pasta og pølse da![emoji23]