Ja synes det selv i dagFlink du er [emoji123]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja synes det selv i dagFlink du er [emoji123]
Ja. Reel fare for det.Da blir det jo ufattelig stille her i tråden og på generell daaa?![emoji31][emoji22]
Det gjør min eldste frøken ogsåFrøkna begynner nå til høsten, hun er 2011 barn
Ja [emoji28] Selv om jeg føler meg veldig våken og energisk på jobb da. Er når jeg kommer hjem og får kjenne etter jeg sliter merDet er det![]()
Sånn er jeg ogsåJa [emoji28] Selv om jeg føler meg veldig våken og energisk på jobb da. Er når jeg kommer hjem og får kjenne etter jeg sliter mer![]()
Lurt! Får ta å gjøre det selv, om en stundJeg også. Egentlig [emoji23]
Men tvang meg i seng nå da [emoji28] Snart helg [emoji87]
Han fikk fint rydde opp selv da [emoji23]Ha ha herlig
Vært på årsmøte i korpsetHva gjør dere? Rolig her [emoji85][emoji86][emoji87]
Takk og i like måte når du kommer deg til sengs.God nqtt og sov godt
Da har du hvertfall gjort det riktigHelt kjørt jeg etter treninga
Hysterisk morsomt faktisk å spille mot eldste. Hu blir skikkelig dramaqueen. [emoji73][emoji23]He he gjør det ja
Får penger uansett av mi. Men hu hater tatoveringer da [emoji14] Sa bare ikke hva jeg skulle bruke de på hihi.Så gøy. Kanskje det er det jeg må gjøre. Kan bare ikke si noe til besto, får da får jeg ikke penger av hun.
Ja, skulle vært flere sånne rundt om. Liker at de tør å være seg selv.
Mao. Helt vanlig.Sånn er jeg også
Tusen takk [emoji16] Du ser hvor flink jeg er å sove? [emoji23]Lurt! Får ta å gjøre det selv, om en stund [emoji14]
God natt, og sov godt. Og ha en fin dag i morgen![]()
Gikk det fint da?Vært på årsmøte i korpset
Litt drahjelp er ikke dumt. Får være snill det siste året, så kanskje jeg får litt når jeg blir 30Får penger uansett av mi. Men hu hater tatoveringer da [emoji14] Sa bare ikke hva jeg skulle bruke de på hihi.
Hvertfall en god anledning til å få god drahjelp med begynnelse hvertfall
Det skulle helt klart vært flere fargeklatter [emoji7] Var på sommerfest en gang med mannens jobb. Tema - Sommer!
Alle mørkkledde. Så kom jeg i knallgul kjole og ballerinasko [emoji23] Skilte meg godt ut, men jeg fikk ekstremt med komplimenter da [emoji7]
Kjempe flink!Tusen takk [emoji16] Du ser hvor flink jeg er å sove? [emoji23]
Ha en flott kveld/natt. Satser på vi ses i morgen [emoji8]
Labert oppmøte.Gikk det fint da?
Har du ikke lest hva den handler om? Kan bare si at JA. Gråtefilm! [emoji23] Uten å ha sett den. Men sikker på jeg hadde sitti her å hyle helst [emoji85]
Sitter og ser på Greys, og så hører jeg en kjempe rar lyd. Begynner å leite og finner ut at det er kjøleskapet... Det kan umulig være bra? Haha. Hører det vanligvis litt, men nå lager det ganske høye rare lyder![]()
Sett den ja