♫ Skravletråd Mars ♫

Litt skuffa kjenner jeg når haøvparten melder avbud :(
What? :o DET er skuffende. Du har fullt lov å være skuffa da :( Og alltid i siste liten også. Håper du får en kjempekveld med de som kommer da. Trenger ikke mange for å ha det gøy :)

What? :eek: DET er skuffende. Du har fullt lov å være skuffa da :( Og alltid i siste liten også. Håper du får en kjempekveld med de som kommer da. Trenger ikke mange for å ha det gøy :)
Ja i dag likspm
1 før i dag å 2 for 1t siden
Det tremger man ikke heldigvid

Usj nei. Skal ikke ha sjokolade som helst smelter før den når munnen [emoji14] Hahaha Kald og hard må den være [emoji14]
Nei nei, den må ikke være sånn at den smelter på fingrene, men kan heller ikke være for kald og hard :p Må være en mellomting mellom de 2 :p Kravstor her ja!

Trener hver fredagskveld, men i kveld kjenner jeg at dørstokkmilen er ekstra tung. Er det verdt det? Kan jeg ikke bare skippe en fredag? :p Flink å motivere meg selv må jeg si :hilarious:

Trener hver fredagskveld, men i kveld kjenner jeg at dørstokkmilen er ekstra tung. Er det verdt det? Kan jeg ikke bare skippe en fredag? [emoji14] Flink å motivere meg selv må jeg si :hilarious:
Fort å skippe mye da når en først begynner [emoji85]

Hahaha. Om man har overtak funker det meste [emoji1]

Husker det var 2 naboer som var ute å gikk tur forbi huset vårt i januar. Da sto jeg ute på terrassen å grilla. Jeg så hvor misunnelig de ble når de oppdaga hva jeg holdt på med[emoji23][emoji23]

Husker det var 2 naboer som var ute å gikk tur forbi huset vårt i januar. Da sto jeg ute på terrassen å grilla. Jeg så hvor misunnelig de ble når de oppdaga hva jeg holdt på med[emoji23][emoji23]
Det er drømmen til samboeren min, og kunne grille på vinteren :p Og vi har stor terrasse med tak, men har ikke lov å grille av borettslaget:p

Bursdagsgave til mannen og ostevoks bestilt.
Gleder meg til å teste ut voksen :D

Håper alle har en fin kveld :)

Back
Topp