Hei alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag?
Jeg sitter og slapper av mens jeg funderer på tilbehør til biff, hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja ikke mye. Dratt med min far ut av komfortsonen hans. Bare får å la han få en tur vekk fra hverdagens hans.Hei alle sammen.
Tja ikke mye. Dratt med min far ut av komfortsonen hans. Bare får å la han få en tur vekk fra hverdagens hans.
Nå sitter jeg rett og slett å Koper. Litt sliten og kiddalause![]()
Usj nei. Skal ikke ha sjokolade som helst smelter før den når munnen [emoji14] Hahaha Kald og hard må den være [emoji14]Skeptisk [emoji14] Den er best når den er i romtemperatur, ellers blir den jo så hard.
Det skal jeg gjøre [emoji1]Vil se den jeg også[emoji5] du får teste den ut, og si ifra om den er så bra som jeg tror den er![]()
Vært på akvariet med guttungen. Nå spiser de havregrøt og ser den gode dinosaur. Funnet ut av tilbehør?Hei alle sammen.
Hahaha. Om man har overtak funker det meste [emoji1]Litt sol. Litt snø, litt regn... men grille gjør man selv i storm[emoji12]
Akvariet er så koseligVært på akvariet med guttungen. Nå spiser de havregrøt og ser den gode dinosaur. Funnet ut av tilbehør?
Valgets kval. Selv er jeg alt for glad i fløtegratinerte poteter så må alltid ha det tilVi skal ha biff, bearnaise og asparges.
I tillegg til det skal vi ha en ting til.
Står mellom søtpotetpure, sellerirotgrateng, sellerirot- og søtpotetgrateng eller selleriritgrateng og søtpotetpure.....
Syns også det er ganske godt, men prøver å få i meg litt mindre karbohydrater, så spiser ikke så mye av det.Valgets kval. Selv er jeg alt for glad i fløtegratinerte poteter så må alltid ha det til
Ah sånn ja. Nei da er jo ikke det et godt alternativ. Her hadde vi kjøttkaker i dagSyns også det er ganske godt, men prøver å få i meg litt mindre karbohydrater, så spiser ikke så mye av det.
Skal ha poteter i morgen, så ikke i dag
Godt det daAh sånn ja. Nei da er jo ikke det et godt alternativ. Her hadde vi kjøttkaker i dag
Tja han syns nok ikke det. Men når vi kom hjem fant han ut at han liker seg godt der vi bor * ler*Snill du er som har aktivisert pappaen din da.
Deilig å få seg en tur ut.
Lov å være sliten når helgen tikker inn.
Hva kjøpte du?Svidde brått av 700kr hos BR-lekersalg er skummelt
![]()
Det gjorde denSå bra at dere har det daDet hjelper jo på. Håper dagen på jobb går fint.
Masse god bedring [emoji169]
Så koseligImorgen blir det kino med eldsteSå ringte lillesøster meg og hu tar minste med seg i badeland og restaurant i morgen plutselig ! [emoji1][emoji1] Så da får hun også en kjempedag da
![]()
Vin herHva skal dere ha til middag idag da?
Jeg vurderer å grille sommerkoteletter![]()