>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
KjempeSå koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjempeSå koselig
What?Litt skuffa kjenner jeg når haøvparten melder avbud![]()
Yes best detGodt det da
Hjemmelagde?
Ekstra koselig daKjempeHu pleier ikke finne på så mye tanteting egentlig [emoji14] Så kjempekoselig
![]()
Ja i dag likspmWhat?DET er skuffende. Du har fullt lov å være skuffa da
Og alltid i siste liten også. Håper du får en kjempekveld med de som kommer da. Trenger ikke mange for å ha det gøy
![]()
Skikkelig typisk syns jeg å avlyse i siste liten. Innser de ikke hvor mye man må ordne for å ha fest liksom? [emoji56]Ja i dag likspm
1 før i dag å 2 for 1t siden
Det tremger man ikke heldigvid
Tydeligvis ikkeSkikkelig typisk syns jeg å avlyse i siste liten. Innser de ikke hvor mye man må ordne for å ha fest liksom? [emoji56]
Nei nei, den må ikke være sånn at den smelter på fingrene, men kan heller ikke være for kald og hardUsj nei. Skal ikke ha sjokolade som helst smelter før den når munnen [emoji14] Hahaha Kald og hard må den være [emoji14]

Skål da [emoji1][emoji1]Tydeligvis ikke
ye ye blir mye vin på oss andre da
[emoji23][emoji23][emoji23]Nei nei, den må ikke være sånn at den smelter på fingrene, men kan heller ikke være for kald og hard [emoji14] Må være en mellomting mellom de 2 [emoji14] Kravstor her ja!
Fort å skippe mye da når en først begynner [emoji85]Trener hver fredagskveld, men i kveld kjenner jeg at dørstokkmilen er ekstra tung. Er det verdt det? Kan jeg ikke bare skippe en fredag? [emoji14] Flink å motivere meg selv må jeg si![]()
Er det jeg er redd for. Så må vel bare komme meg opp og utFort å skippe mye da når en først begynner [emoji85]
Hahaha. Om man har overtak funker det meste [emoji1]
Akvariet er så koselig
Vi skal ha biff, bearnaise og asparges.
I tillegg til det skal vi ha en ting til.
Står mellom søtpotetpure, sellerirotgrateng, sellerirot- og søtpotetgrateng eller selleriritgrateng og søtpotetpure.....
Litt skuffa kjenner jeg når haøvparten melder avbud![]()
Det er drømmen til samboeren min, og kunne grille på vinterenHusker det var 2 naboer som var ute å gikk tur forbi huset vårt i januar. Da sto jeg ute på terrassen å grilla. Jeg så hvor misunnelig de ble når de oppdaga hva jeg holdt på med[emoji23][emoji23]
Trener hver fredagskveld, men i kveld kjenner jeg at dørstokkmilen er ekstra tung. Er det verdt det? Kan jeg ikke bare skippe en fredag?Flink å motivere meg selv må jeg si
![]()