♫ Skravletråd Mars ♫

Du skulle ha sagt i fra og kommet hit og drukket litt vin før du reiste herfra igjen, kanskje det hadde hjulpet bittelitt. :)
Jammen skulle jeg ha gjort det ville jeg ha måttet ta et senere fly, og kommet hjem enda senere og måtte handlet senere og litt vanskelig å kjøre etter litt vin selv om det hadde vært utrolig koselig

Jammen skulle jeg ha gjort det ville jeg ha måttet ta et senere fly, og kommet hjem enda senere og måtte handlet senere og litt vanskelig å kjøre etter litt vin selv om det hadde vært utrolig koselig

Tenkte mellom de to nettene. Krasjet på gjesterommet her da vettu! Vi får vel flere sjanser. ;) Du får slappe godt av i kveld. :)

Sikkerstikket er nok fortsatt å stikke innom Reitan neste gang jeg er i nærheten av der han bor. ;)
[emoji23] Kanskje han også savner den. Eller. Tenk om han ikke har smakt den og dermed ikke vet hva han (og butikkene) går glipp av! [emoji33]

Haha [emoji23] Det tror nok jeg ikke jeg er [emoji14] Men aldri vært mer pratsom enn dette på lenge. Gjerne sist var i 2010 når jeg var gravid her inne [emoji23] Da var vi en god gjeng på novembergruppa. Men den er long gone [emoji85]

Joda, du er jaggu i godt driv for tiden![emoji2] veldig moro!!

Back
Topp