♫ Skravletråd Mars ♫

Hehe ja. Jeg liker egentlig action som mannen da. Men disney er jo disney [emoji7]

Bra de kom da [emoji14]

Jeg og vil på kino! Mannen har vakt denne uka. Så om jeg skal på kino på jeg skaffe backup barnevakt om han må rykke ut...
Men har veldig lyst å se om jeg finner noe som kan være det.
Denne filmen har jeg gleda meg til lenge

Åhh syk?:/ vel hatt fri så fått unna en del ærend som storhandel ,apotek,viktige tlf . Ellers vanlig ettermiddag med lek og kos:)

Ja, tett i pappen og feber[emoji849]
Deilig med fridager for å få unna litt ting!

Var veldig gøy. Har ikke badet på lenge pga alt som har skjedd de siste mnd, men hun var klar for å hoppe uti. ikke redd for vann ihvertfall:D
Spennende å se når hun våkner i morgen.

Bra hun er trygg i vann[emoji4]
Håper hun slår til og sover leeeenge[emoji6]

Litttidlig å legge seg nå
Tsj. [emoji14] Jeg liker søvn. Så kunne lagt meg før barna også. Men er litt glad i egentiden når de alle sover [emoji23]

Jeg og vil på kino! Mannen har vakt denne uka. Så om jeg skal på kino på jeg skaffe backup barnevakt om han må rykke ut...
Men har veldig lyst å se om jeg finner noe som kan være det.
Denne filmen har jeg gleda meg til lenge
Vakt han har?

Min har også vakt. Brøytevakt og er selvsagt meldt snø. Så minste må til barnevakt mens vi er i byen på kino da. Syns hu er litt liten til å bli med på den [emoji14]

Vakt han har?

Min har også vakt. Brøytevakt og er selvsagt meldt snø. Så minste må til barnevakt mens vi er i byen på kino da. Syns hu er litt liten til å bli med på den [emoji14]

Jobber på forskningsanlegg for fisk. Så er helst om det er feil på oksygenmetningen i vannet;)
Men men. Gir gode penger[emoji12]

Skal nok finne på noe lurt jeg [emoji23] Lete etter isbil [emoji23]

Ja, vet du hva isbilen her gjorde da? Jeg fant ei side på fb med isbilen for området og sendte en pm i tillegg til en sms på oppgitt tlf.nr. Fikk aldri svar på sms og facebooksiden ble slettet! :eek: :shifty:

Back
Topp