Bare litt. *snufse* [emoji87]
Laget hjemmelaget lemoncurd forleden, som jeg kan sende til deg som base for sitronfromasj. Den ble litt for skarp for meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare litt. *snufse* [emoji87]
Hehe ja. Jeg liker egentlig action som mannen da. Men disney er jo disney [emoji7]
Bra de kom da [emoji14]
Må rekke alt i morgen ogsåEn del ja. Her er også litt,men det skal gå greit .
Er det influensa? Synes du har vært syk lenge nok nå, får håpe du blir frisk snart!![]()
Hjemmr fra kino
Så spennende film
Nei er nok bare forkjølelse[emoji4] men tror jeg har blitt smittet to ganger på rappen[emoji23]
Åhh syk?:/ vel hatt fri så fått unna en del ærend som storhandel ,apotek,viktige tlf . Ellers vanlig ettermiddag med lek og kos![]()
Juppbursdsgsgaven min![]()
Var veldig gøy. Har ikke badet på lenge pga alt som har skjedd de siste mnd, men hun var klar for å hoppe uti. ikke redd for vann ihvertfall
Spennende å se når hun våkner i morgen.
Israelkake ! Stemmer jeg for [emoji14]
Hod bedringJa, tett i pappen og feber[emoji849]
Deilig med fridager for å få unna litt ting!
Jeg er ikke voksen enda sier farmor. Mest pga at jeg ikke drikker kaffe [emoji14] men shit au. Tar det til meg. Evig ung [emoji56][emoji16]
Tsj. [emoji14] Jeg liker søvn. Så kunne lagt meg før barna også. Men er litt glad i egentiden når de alle sover [emoji23]Litttidlig å legge seg nå
Skal nok finne på noe lurt jeg [emoji23] Lete etter isbil [emoji23]Laget hjemmelaget lemoncurd forleden, som jeg kan sende til deg som base for sitronfromasj. Den ble litt for skarp for meg.![]()
Vakt han har?Jeg og vil på kino! Mannen har vakt denne uka. Så om jeg skal på kino på jeg skaffe backup barnevakt om han må rykke ut...
Men har veldig lyst å se om jeg finner noe som kan være det.
Denne filmen har jeg gleda meg til lenge
Www.detsoteliv.no og skriver inn israelkake. Verdens beste kake. [emoji7]? Hva er det?
Absolutt. Så lenge man kan [emoji471]Lenge leve ungdommen![emoji23][emoji56]
Vakt han har?
Min har også vakt. Brøytevakt og er selvsagt meldt snø. Så minste må til barnevakt mens vi er i byen på kino da. Syns hu er litt liten til å bli med på den [emoji14]
Skal nok finne på noe lurt jeg [emoji23] Lete etter isbil [emoji23]