♫ Skravletråd Mars ♫

Så gøy med badeland[emoji2] ikke rart hun sovnet fort!
Var veldig gøy. Har ikke badet på lenge pga alt som har skjedd de siste mnd, men hun var klar for å hoppe uti. ikke redd for vann ihvertfall:D
Spennende å se når hun våkner i morgen.

Hvordan var det på kafé? Skulle gjerne ha joinet, så kunne du ha tatt med litt sitronfromasj. ;)
Slutt da! [emoji85][emoji85][emoji85] *drømmeogsikle*

Ble plutselig en frivillig på speideren i øspøsvær. Ei mor som ringte og spurte om å bytte.
Jada. Fint det. Da var jeg jo ferdig med min del av foreldredeltaking.

I pissevær laga vi primitiv mat som de kalte det. Syns det var snadder jeg. Potet, purre, gulrot, laks, krydder og fløte i folie og grilles. [emoji14] Mer avansert enn hva jeg lager på grillen for å si det sånn haha.

Når vi da skulle gå hjemover var vi ganske våte. Tross for regntøy. Så når niesa spurte mi om de skulle hoppe i vanndammene, klarte ikke jeg å dy meg og tok bombe oppi alle vanndammene. Svogern ble våt... Han hadde ikke regntøy [emoji23] Og våre to små hoppa i gledesrus etter meg [emoji14] Noe småpaff med en gang haha.

Fikk skifta raskt til tørrt og varmt da når vi kom hjem [emoji14]

Og i dag fikk jeg UNO i postkassa. Så vi har fått spilt mye det også i dag :)

Så moro å leke i vann!![emoji23] man skal være litt gal innimellom!

Ja.

På en side vil jeg ikke. Tgk. Jeg får ikke lyst.

På den annen side vet jeg at det reelt utgjør en viss forskjell i å få fart i gruppa mi. Ikke at konkurransen er viktig. De lekene er ikke det viktige likevel. Men det å få opp aktiviteten. Det ønsker jeg. Og en del andre har blitt motivert nå, så da vil jeg holde på dem, og ikke trekke den ned med mine vonde minner

Da foreslår jeg at du hopper i det![emoji2]
Er jo utrolig morsomt med liv og røre!

Du er jo dronninga av denne skravletråden!![emoji1][emoji1][emoji1]
Haha [emoji23] Det tror nok jeg ikke jeg er [emoji14] Men aldri vært mer pratsom enn dette på lenge. Gjerne sist var i 2010 når jeg var gravid her inne [emoji23] Da var vi en god gjeng på novembergruppa. Men den er long gone [emoji85]

Hvordan gikk det?

Det gikk kjempebra :) hun har vokst 3cm på 2uker :Heartred jm var fornøyd med det. Hjertelyden var fin og god og lå på det den skulle :) såå da kan jeg senke skuldrene igjen :rolleyes: Hun er svært så aktiv i magen ♥️

Eneste som var med urinprøven (nitritt), så skal til fastlege og levere ny i morgen :)

Trøtt jeg
Å så tenker jeg på alt jeg måi morgen
Gå å legge deg litt tidlig da? Tenker jeg jeg skal. Ble ikke akkurat mye søvn i natt/dag så. Skal på jobb i morgen. Se en episode med superoppusserne først. Så køye. Få nesesnufsinga under kontroll først. Lei av å nyse og snufse.

Gå å legge deg litt tidlig da? Tenker jeg jeg skal. Ble ikke akkurat mye søvn i natt/dag så. Skal på jobb i morgen. Se en episode med superoppusserne først. Så køye. Få nesesnufsinga under kontroll først. Lei av å nyse og snufse.
Litttidlig å legge seg nå

Back
Topp