Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig gøy. Har ikke badet på lenge pga alt som har skjedd de siste mnd, men hun var klar for å hoppe uti. ikke redd for vann ihvertfallSå gøy med badeland[emoji2] ikke rart hun sovnet fort!
Slutt da! [emoji85][emoji85][emoji85] *drømmeogsikle*Hvordan var det på kafé? Skulle gjerne ha joinet, så kunne du ha tatt med litt sitronfromasj.![]()
Ble plutselig en frivillig på speideren i øspøsvær. Ei mor som ringte og spurte om å bytte.
Jada. Fint det. Da var jeg jo ferdig med min del av foreldredeltaking.
I pissevær laga vi primitiv mat som de kalte det. Syns det var snadder jeg. Potet, purre, gulrot, laks, krydder og fløte i folie og grilles. [emoji14] Mer avansert enn hva jeg lager på grillen for å si det sånn haha.
Når vi da skulle gå hjemover var vi ganske våte. Tross for regntøy. Så når niesa spurte mi om de skulle hoppe i vanndammene, klarte ikke jeg å dy meg og tok bombe oppi alle vanndammene. Svogern ble våt... Han hadde ikke regntøy [emoji23] Og våre to små hoppa i gledesrus etter meg [emoji14] Noe småpaff med en gang haha.
Fikk skifta raskt til tørrt og varmt da når vi kom hjem [emoji14]
Og i dag fikk jeg UNO i postkassa. Så vi har fått spilt mye det også i dag![]()
Jeg er ikke voksen enda sier farmor. Mest pga at jeg ikke drikker kaffe [emoji14] men shit au. Tar det til meg. Evig ung [emoji56][emoji16]Så moro å leke i vann!![emoji23] man skal være litt gal innimellom!
Ja.
På en side vil jeg ikke. Tgk. Jeg får ikke lyst.
På den annen side vet jeg at det reelt utgjør en viss forskjell i å få fart i gruppa mi. Ikke at konkurransen er viktig. De lekene er ikke det viktige likevel. Men det å få opp aktiviteten. Det ønsker jeg. Og en del andre har blitt motivert nå, så da vil jeg holde på dem, og ikke trekke den ned med mine vonde minner
Slutt da! [emoji85][emoji85][emoji85] *drømmeogsikle*

Vært kjempekjektFøler ikke jeg har havna utenfor heller [emoji14]
Det skal jeg ogsåSåå snill[emoji173]
Sånn har vi også! Bruker den masse[emoji2]
Bare bestiltÅhhh fått den?heldig
Bare litt. *snufse* [emoji87]Hahaha! Rippet litt oppi noe som hadde gått i glemmeboka hos deg jeg nå?![]()
Fra hvor ?Bare bestilt
trøtt selv i grunn . Blir tidlig senga. Hva må du i morgen?Trøtt jeg
Å så tenker jeg på alt jeg måi morgen
Haha [emoji23] Det tror nok jeg ikke jeg er [emoji14] Men aldri vært mer pratsom enn dette på lenge. Gjerne sist var i 2010 når jeg var gravid her inne [emoji23] Da var vi en god gjeng på novembergruppa. Men den er long gone [emoji85]Du er jo dronninga av denne skravletråden!![emoji1][emoji1][emoji1]
felleskjøpetFra hvor ?
trøtt selv i grunn . Blir tidlig senga. Hva må du i morgen?![]()
Hvordan gikk det?
jm var fornøyd med det. Hjertelyden var fin og god og lå på det den skulle Gå å legge deg litt tidlig da? Tenker jeg jeg skal. Ble ikke akkurat mye søvn i natt/dag så. Skal på jobb i morgen. Se en episode med superoppusserne først. Så køye. Få nesesnufsinga under kontroll først. Lei av å nyse og snufse.Trøtt jeg
Å så tenker jeg på alt jeg måi morgen
Litttidlig å legge seg nåGå å legge deg litt tidlig da? Tenker jeg jeg skal. Ble ikke akkurat mye søvn i natt/dag så. Skal på jobb i morgen. Se en episode med superoppusserne først. Så køye. Få nesesnufsinga under kontroll først. Lei av å nyse og snufse.
Takk for det[emoji4] formen er dessverre fortsatt laber.... Nå har mellomste også fått feber[emoji849]
En del ja. Her er også litt,men det skal gå greit .felleskjøpet
Rydde og vaske hus
Øegge sammen klær
På polet
På meny
bake kake
Hente gardiner
Henge pp gardiner
++++++