♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg har kommet for å bli- tror jeg. Kommer nok ikke til å bli like aktiv som tidligere, men jeg har savna dere sånn at jeg må da følge med [emoji6]

Ja, hodet må over vann, hvis ikke skal du få låne baderingen til È!

Haha, så grei du er![emoji23]
Så bra du vil henge med oss![emoji2] liker å ha deg her!

Hmm. Tenke.

Det som jeg ikke trodde skulle skje ser ut til å skje. Det er en 6-7-8-9 aktive på terminforum jeg sånn delvis hører til. (hadde termin i januar. Bare fødte i desember. Så henger i begge. Desember er død. Januar var i koma men har våknet)

Jeg har ikke egentig lyst på tgk. Man kan si det et forkortelse for hva man vil, det er tgk.

Men jeg sa at jeg skal ikke være en brems. Stiller 8 skal jeg være nummer 9 det er greit

Nå ser det ut til at vi kanskje har 9. Stiller jeg da som nr 10?

Det må du nesten kjenne på selv[emoji4] har du lyst så gjør du det!

Hatt en effektiv morgen. Levert i barnehagen, gått ut med all pappen, containeren er 50 m unna leiligheten :p gått på butikken engang til, på tide å vekke hodet og ikke bare kroppen kanskje :p Brettet 2 maskiner med klær, sittet på en ny, ryddet og støvsuget badet, gangen og rommene oppe. Så nå en liten pause før jeg må vaske oppe å rydde og vaske nede. Hvorfor tok jeg det ikke i går kveld? Da hadde jeg sluppet i dag :hilarious:

Oi, så effektiv og flink du har vært[emoji2]

Bare kommet til midten av måneden, og allerede er det over 6700 innlegg! Imponerende altså.:happy093.

God kveld :) håper alle har hatt en fin dag?

Her har vi kost oss på badeland, også trillet frøkna og jeg tur til sykehuset for en sjekk før vi dro og spiste middag hos en tante.
Gjengen en utslitt og frøkna sovnet innen 2 min :D

Back
Topp