♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha kjenner til det. Jeg er best på spontanrydding. Når man plutselig finner ut en lørdagskveld man vil ha fest liksom [emoji14] Panikkrydding for the win! [emoji23]
Ja! Og enda verre er det når man ikke vet når de kommer. Har man en time? To? Jeg hadde tydeligvis mange:p Og jeg er ikke så flink å gå å vente på besøk, blir nett som ungene, utrolig utålmodig. Og nå er jo alt vasket. Og lille vil bare henge i sele. Så hva gjør jeg da liksom? Henger hvertfall litt på bv :hilarious:

Ja! Og enda verre er det når man ikke vet når de kommer. Har man en time? To? Jeg hadde tydeligvis mange:p Og jeg er ikke så flink å gå å vente på besøk, blir nett som ungene, utrolig utålmodig. Og nå er jo alt vasket. Og lille vil bare henge i sele. Så hva gjør jeg da liksom? Henger hvertfall litt på bv :hilarious:
Hahaha! Ja! [emoji23][emoji23] Plutselig er man så rastløs man ommøblerer bare for å lage mer arbeid [emoji87]

Tenkte også å se den med gubben [emoji14] min tur å bestemer kino [emoji14]
Du er heldig. Ikke sjanse for jeg hadde fått med mannen min på en slik. Må være Rambo og slikt. Ikke noen syngende mennesker [emoji14]

Du er heldig. Ikke sjanse for jeg hadde fått med mannen min på en slik. Må være Rambo og slikt. Ikke noen syngende mennesker [emoji14]
Kompromiss. Annen vær gang. Viss det er noen spesielle filmer så tar vi dem først:)

Ok hva har de kommet frem til? Hadde fri i går ,så slappet mest av. Vasket litt klær ...fri i dag også :) Så leverer jeg ungene senest mulig så koser vi oss på morgenen

Deilig å kose litt[emoji173]

Konklusjon ble ikke autistiske preg[emoji4] så da vet vi det!

Så deilig fått sove i hele natt og en time før guttungen våknet. Nå leker han på gulvet før jeg koser meg med en kopp te . Hva er dagens planer?

Hørtes herlig ut[emoji2]
Jeg har vært på jobb idag...du gjort?

Back
Topp