Snille duDa har man gjort sin daglige plikt. Stemt på korpset [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snille duDa har man gjort sin daglige plikt. Stemt på korpset [emoji1]
Når starter d?Da gikk mannen på jobb. Prøve sove 1.5 time før skoledagen skal starte igjen for unger.![]()
Å skoskap trenger viMye fint da[emoji2]
Men de er visst utsolgtDer sjekket jeg ikke[emoji12]
Ble ikke god natt. Men fått kjøpt otrivin. Så satser på jeg får sove noen timer nå.Ble det en god natts søvn på deg?
Skjønner godt at du ikke liker å sove med munnen åpen. hater det selv![]()
De starter 0815. Så de går herifra 0745. Jeg og minste står opp 0645. Sov ikke uansett. Bare duppa litt innimellom til munnen ble så tørr at jeg nesten slet med å svelge...Når starter d?
Takk. Prøve om 30 minutters tid. Otrivin er tatt hvertfall [emoji14]Sov godr igjen
God morgenGod morgen![]()
Jobb og kinoSå deilig fått sove i hele natt og en time før guttungen våknet. Nå leker han på gulvet før jeg koser meg med en kopp te . Hva er dagens planer?
Ha en fin dag du ogsåGod morgen
Ha en fin dag alle sammen![]()
Tror ikke detDu er virkelig dronninga av shopping altså![]()
Starter 8 herDe starter 0815. Så de går herifra 0745. Jeg og minste står opp 0645. Sov ikke uansett. Bare duppa litt innimellom til munnen ble så tørr at jeg nesten slet med å svelge...
Eldste står opp 0630 alene.
Når slutter de da?Starter 8 her
Bra der?God morgen![]()
Så brq dere har fått svar
Ops! Ei gul bukse, ei svart bukse, ei svart dressbukse og en grønn bomberjakke havna plutselig i handlekurven....
Neste mnd tar jeg den grønne buksa og 3-4 topper. Og ett par sko [emoji23]
Ja [emoji56] Bare late som ingenting når mannen kommenterer. [emoji23][emoji200]Hurra for shopping![emoji1][emoji1]
Så utrolig bra [emoji4]
Jeg er på Stiklestad
Så deilig.Så deilig fått sove i hele natt og en time før guttungen våknet. Nå leker han på gulvet før jeg koser meg med en kopp te . Hva er dagens planer?