Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så brahar dere gjort på?
Får sjekke på torsdag, hvis ikke så bestiller jeg. Bør vel komme frem på en uke![]()
Det er helt rettOg i morgen kommer besteforeldrene min på besøk, så da må det taes
![]()
Skoskap
Blomsterkasse
Blomsterpotter til å ha ute
Blomster
Rammer
++
På multitrend
Håper du sover!Da gikk mannen på jobb. Prøve sove 1.5 time før skoledagen skal starte igjen for unger.![]()
Du har sterk pliktfølelse...Da har man gjort sin daglige plikt. Stemt på korpset [emoji1]
Ok hva har de kommet frem til? Hadde fri i går ,så slappet mest av. Vasket litt klær ...fri i dag ogsåJeg har fått konklusjon på utredning av mellomste og på jobb[emoji2]
Du da?
God morgenGod morgen![]()
Nehei! Måtte stappe papir i nesa. Men da ble jeg tørr i munnen. Spise frokost og få på barn klær. Så kjører jeg bort og kjøper otrivin kjapt. Så får jeg legge meg når nesa kan puste og unga er på skolen [emoji87]Håper du sover!
Står til?God morgen
God bedring RonjaR. Håper formen din er bedre idag?Jeg passer på sofaen og vurderer nettshopping[emoji12]
Blitt forkjølet så da er det synd på meg[emoji23]
Du er virkelig dronninga av shopping altsåSkoskap
Blomsterkasse
Blomsterpotter til å ha ute
Blomster
Rammer
++
Syns den var gyldig. [emoji14]
Nja spørs nå da. Skikkelig tett nese også fant jeg ut at otrivinen er tom. Mannen brukte den sikkert opp [emoji14] Søren. Avhengig av å sove med lukket munn. Blir så tørr i munnen hvis til. Jaja. Får prøve [emoji23]☡☠[emoji13]
Sov godr igjenSto opp igjen. Jaja noen timers søvn da... Blåser og uler ute.
Mannen var så rolig at man trodde ikke han pusta når jeg la meg. Nå vibrerer hele rommet.
Minste sneik seg ned for å se på nettbrettet.. Hu tok jeg i akten da så. Hu sover igjen nå da.
Nesa renner og full pakke.
Drittnatt. Prøve sove når mannen står opp for å gå på jobb.