♫ Skravletråd Mars ♫

Hmm. Tenke.

Det som jeg ikke trodde skulle skje ser ut til å skje. Det er en 6-7-8-9 aktive på terminforum jeg sånn delvis hører til. (hadde termin i januar. Bare fødte i desember. Så henger i begge. Desember er død. Januar var i koma men har våknet)

Jeg har ikke egentig lyst på tgk. Man kan si det et forkortelse for hva man vil, det er tgk.

Men jeg sa at jeg skal ikke være en brems. Stiller 8 skal jeg være nummer 9 det er greit

Nå ser det ut til at vi kanskje har 9. Stiller jeg da som nr 10?

Hmm. Tenke.

Det som jeg ikke trodde skulle skje ser ut til å skje. Det er en 6-7-8-9 aktive på terminforum jeg sånn delvis hører til. (hadde termin i januar. Bare fødte i desember. Så henger i begge. Desember er død. Januar var i koma men har våknet)

Jeg har ikke egentig lyst på tgk. Man kan si det et forkortelse for hva man vil, det er tgk.

Men jeg sa at jeg skal ikke være en brems. Stiller 8 skal jeg være nummer 9 det er greit

Nå ser det ut til at vi kanskje har 9. Stiller jeg da som nr 10?
Har du lyst har du lov :P

Det må du kjenne på selv.
Jeg tror ikke jeg hadde giddet :P

God morgen igjen. Våkna nettopp etter en powernap [emoji1] Var herlig. Nesa er åpen. Men halsen er litt vond. Menmen. Kan ikke ha alt på topp [emoji23]

Ser greys på sumo. Her er det jammen rolig ! [emoji33] Er dere alle på jobb i dag? [emoji56]

Hatt en effektiv morgen. Levert i barnehagen, gått ut med all pappen, containeren er 50 m unna leiligheten :p gått på butikken engang til, på tide å vekke hodet og ikke bare kroppen kanskje :p Brettet 2 maskiner med klær, sittet på en ny, ryddet og støvsuget badet, gangen og rommene oppe. Så nå en liten pause før jeg må vaske oppe å rydde og vaske nede. Hvorfor tok jeg det ikke i går kveld? Da hadde jeg sluppet i dag :hilarious:

Hatt en effektiv morgen. Levert i barnehagen, gått ut med all pappen, containeren er 50 m unna leiligheten [emoji14] gått på butikken engang til, på tide å vekke hodet og ikke bare kroppen kanskje [emoji14] Brettet 2 maskiner med klær, sittet på en ny, ryddet og støvsuget badet, gangen og rommene oppe. Så nå en liten pause før jeg må vaske oppe å rydde og vaske nede. Hvorfor tok jeg det ikke i går kveld? Da hadde jeg sluppet i dag :hilarious:
Så effektiv da! (Og hurra. Noe nytt i tråden her! Kjeder meg )

Godt gjort og klokka er ikke 12 en gang [emoji23][emoji471]

Får vel brette klær og henge opp en ny haug. Du inspirerte meg. Rett etter Simpsons - the movie [emoji23]

Så effektiv da! (Og hurra. Noe nytt i tråden her! Kjeder meg )

Godt gjort og klokka er ikke 12 en gang [emoji23][emoji471]

Får vel brette klær og henge opp en ny haug. Du inspirerte meg. Rett etter Simpsons - the movie [emoji23]
Er kun fordi jeg får besøk senere. Av besteforeldrene mine.
Ellers hadde det vel lagt til senere i dag:p Haha. Mye gøyere med the simpsons enn å brette klær. Og i går kveld var det mye gøyere å se bloggene (guilty pleasure) og greys enn å rydde.

Hatt en effektiv morgen. Levert i barnehagen, gått ut med all pappen, containeren er 50 m unna leiligheten :p gått på butikken engang til, på tide å vekke hodet og ikke bare kroppen kanskje :p Brettet 2 maskiner med klær, sittet på en ny, ryddet og støvsuget badet, gangen og rommene oppe. Så nå en liten pause før jeg må vaske oppe å rydde og vaske nede. Hvorfor tok jeg det ikke i går kveld? Da hadde jeg sluppet i dag :hilarious:
For en effektiv dag :_rr

For en effektiv dag :_rr
Jaa, er nesten litt overrasket over meg selv. Og innimellom dette har jeg møtt på en annen bhg mamma 2 ganger. Og tatt av en prat :p Men siden jeg tok en pause nå, dabber sikkert rydde lysten helt av. Holder vel om en etasje er ren når man får besøk vel? En av 2 er jo ikke så alt for gale :p

Jaa, er nesten litt overrasket over meg selv. Og innimellom dette har jeg møtt på en annen bhg mamma 2 ganger. Og tatt av en prat :p Men siden jeg tok en pause nå, dabber sikkert rydde lysten helt av. Holder vel om en etasje er ren når man får besøk vel? En av 2 er jo ikke så alt for gale :p
En av 2 er veldig bra.
Du fortjener en hvil nå :)

Back
Topp