Storhandel,apotek,levere noen bøker og et par tlfPizzasnurrer hørtes veldig godt ut.
Hvilke ærend har du hatt idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storhandel,apotek,levere noen bøker og et par tlfPizzasnurrer hørtes veldig godt ut.
Hvilke ærend har du hatt idag da?
Hørtes godt ut [emoji7] Vaskehjelp hørtes også veldig greit ut gitt [emoji56]Yes koste oss med pizzasnurrerVaskehjelpen er her nå. Jeg har vært ute noen ærend
![]()
Har selv vert på apotek og kjøpt solkrem.Storhandel,apotek,levere noen bøker og et par tlf![]()
Veldig kjekt begge deler i grunnHørtes godt ut [emoji7] Vaskehjelp hørtes også veldig greit ut gitt [emoji56]
Ahh kjekt med tilbudHar selv vert på apotek og kjøpt solkrem.
Kjøpte SPF 20 og 30.
Greit å ha klart til syden.
Var jo så billig![]()
Jeg er delt i min mening.
Reiser 3 juni.Veldig kjekt begge deler i grunn
Ahh kjekt med tilbudnår reiser dere igjen ?
Herlig hihiReiser 3 juni.
Så er enda en liten stund igjen.
Nå har ikke jeg sett kjempe godt etter. men var det så mange spennende premier der da?Heldig du som har mulighet til å delta da, hadde gjort det jeg hvertfall dersom jeg kunne. Flere muligheter for premier er jo gull!![]()
Nå har ikke jeg sett kjempe godt etter. men var det så mange spennende premier der da?

Har selv vert på apotek og kjøpt solkrem.
Kjøpte SPF 20 og 30.
Greit å ha klart til syden.
Var jo så billig![]()
Heldig du som har mulighet til å delta da, hadde gjort det jeg hvertfall dersom jeg kunne. Flere muligheter for premier er jo gull!![]()
Var det jeg også tenkte. Vitus apotek.Var det tilbud på solkrem nå? Hvor? Når jeg ser ut vinduet i dag, er vel ikke behovet tilstede, men vet vi må kjøpe inn nytt i år, så kan like gjerne kjøpe det på salg.![]()
Mand ons torsdsg fredag 13.30Når slutter de da?
Mandag slutter de her 1220.
Tirs, ons og (eldste på torsdag), fredag slutter de 1400.
Torsdag for minste 1115.
Yes yesBra der?![]()
Fornøyf med svaret?Veldig greit å være ferdig med det[emoji4]
Det var detÅ nei så kjipt[emoji31]
Det sksl jegKos deg![]()
Trio skal vi se i dagHvilken kino??
Vi skal de trioHva har dere tenkt å se?