Mål for dagen?

Målet i dag er å ta noen klesvasker og dra i barnebursdag. Jeg har lyst til å få prøvd å skru opp vuggen også, men jeg må se an formen. Mannen skal male to rom i dag og være med i bursdagen, så jeg føler at jeg ikke kan legge mer på han :)

Det ble tre klesvasker og barnebursdag :) Vuggen får skrus opp en dag formen er bedre :)

Vi har vært på skogtur med svigerforeldrene mine i dag. To gamlinger, oss voksne, ett barn på 1,5 år og en veldig aktiv hund på 1 år. Det var veldig vått og glatt, men ganske greit. :-) Godt å få luftet seg, og alle ble veldig slitne. :-)

Kom nesten i mål med det jeg hadde satt på planen for dagen:
Fikk bakt, vasket det ene badet og støvsugd 2.etg og trappen ned.
Nå er jeg i bekkenlås, er ikke mer jeg kan gjøre, så må bare si meg fornøyd

Dagens mål:
Støvsuge [emoji736]
Vaske og brette klær [emoji736]
Vaske bad [emoji736]
Rydde og shine stue +kjøkken [emoji736]
Henge opp leselamper til bonuskidza [emoji736]

Nå fyr i ovnen og en Café au lait mens jeg krysser fingra for at rygg og bekken ikke tar livet av meg i løpet av dagen [emoji3]
Meget fornøyd med egeninnsats idag [emoji4][emoji4]

Jeg skal tørrmoppe gulv og klippe hundeklør! Også kommer ei venninne og hjelper meg å ta hundene opp til et inngjerdet område så hundene kan få ut noe etterlengtet energi!

Målet var å få kjøpt vugge idag, og det har jeg gjort. Nå skal jeg ut på en times tur med hunden i sola :-)

Eneste i dag var å gå en liten tur har ikke klart mer.... Kroppen føles som 500kg

Idag har ikke kroppen villet gjort noe særlig, så utsetter dagens mål til i morgen; rydde i klær + støvsuge

Målet var å få kjøpt vugge idag, og det har jeg gjort. Nå skal jeg ut på en times tur med hunden i sola :-)

Rakk alt idag.
Mål for morgendagen:
Rydde hele huset, vaske hele huset, støvsuge, vaske bad, vaske kjøkken, tørke støv, gå lang tur med hunden.
Bare å henge i stroppen :O

Idag kommer mamma med nyvaska og bretta babyklær (sortert etter størrelse) :smiley-chores011 så jeg skal legge de på plass i kommoden;)

I ettermiddag skal jeg på ultralyd (har bestilt privat) bare for jeg har lyst å se en gang til ❤

Mål for i dag:
Få hundene opp i inngjerda park i dag også så de får løpt fra seg. Stakkar hundene har ikke fått skikkelig tur på flere uker, og det går flere uker mellom hver gang! Så de fikk leke der oppe en times tid i går, og prøver å få dem opp der i dag også. bare 5 min å gå dit heldigvis!

Skal egentlig vaske kjøkkenet hver torsdag, men det står så masse lister og demontert skap der inne nå, så vet ikke om jeg orker, for jeg får ikke vasket det skikkelig likevel :P Jeg vasker jo raskt over kjøkkenet hver dag likevel, og kjøleskapet ble vasket og ryddet i går! :P

Mål for dagen:
Rydde stuen
Vaske badet (hvis ryggen tillater)
Begynne på eksamensoppgaven (når den blir lagt ut)
Finne fram meditasjonsøvelsene mine fra forrige graviditet
Lage middag

Mitt mål for dagen er å komme i gang med babynest nå på morgenen, i tillegg til å vaske en maskin med babyklær. Så skal jeg på jobb i noen timer. Så har jeg lovd jenta vår å gå en tur etter at hun kommer fra barnehagen.

Back
Topp