Mål for dagen?

Dagens mål:
Skrive oppgave
Handle og lage middag
Vaske noen maskiner med klær

Det ser overkommelig ut :)

Dagens mål går unna!
Er ferdig hos lege, bursdagsgave er i boks, og så fikk jeg jammen meg tak i en god bukse, to singletter og en cardigan jeg skal ha med til føden. Veldig greit med 40% rabatt når man er med i kundeklubben til Cubus! :D

Nå er det
- mat
- hekling og strikking
- tv-serier
- dusjing

før jeg skal hente frøkna i barnehagen og vi skal i bursdagsbesøk:)

Målet for dagen :
Kjøre naboen til flyplassen (gjort)
Dra på butikken for å handle til vinteraktivitetsdagene på skolen til guttungen.

Brette klær
Moppe gulv

Jeg var skikkelig dårlig i går, men klarte målet for går likvell. Kroppen er knust etter i går så i dag blir en rolig dag.

Å komme meg gjennom arbeidsdagen uten og sovne [emoji14] blitt lite søvn de siste to nettene [emoji30]

Rydde
Tørke støv / vaske bord og benker
Støvsuge
Vaske gulv

Når det er gjort så blir "belønningen" å gå ut i boden og hente / sortere i babyklær etter storesøster, og finne frem noe til mageboeren. :Heartpink

Håper egentlig også å rekke å gå en tur, og å sove litt på sofaen. Storesøster våkner så tidlig om dagen fordi det har blitt lysere på morgenen. :sleep002

Gjort alt det øverste. Det tok sin tid pga storesøster var hjemme hele forrige uke = mindre husarbeid og mer rot, så det var litt å gjøre! Tror jeg prioriterer tur og avslapping resten av dagen, så får babytøyet vente til i morgen. :)

Hente babypakke på rema 1000, lage middag

Da har jeg fått gjort målene mine! Heldigvis har jeg ikke mer på listen, jeg strøk bort å vaske bad. Jeg er så sliten etter i går kjenner jeg!

Gå gjennom dette:

17435858_10154954555196399_1445217138687441425_o.jpg

+ tur i sola og søvn. :)

- Moppe gulv
- Støvsuge teppe
Hurra for hunder og katt som røyter, så moppe gulv hver dag og støvsuge teppe annenhver dag! Likevell er det ingen som ser at det blir gjort så ofte :P Men siden jeg har moppe og støvsuge forbud egentlig så får jeg ikke støvsugd hver dag..
- Vaske bad
- Vaske dusj

Minst mulig!

Var på bytur med svigerinnen min på mandag, og fikk svi for det i går. Hadde et håp om at bekkenet var bedre i dag - den gang ei.

- Moppe gulv
- Støvsuge teppe

Hurra for hunder og katt som røyter, så moppe gulv hver dag og støvsuge teppe annenhver dag! Likevell er det ingen som ser at det blir gjort så ofte :p Men siden jeg har moppe og støvsuge forbud egentlig så får jeg ikke støvsugd hver dag..
- Vaske bad
- Vaske dusj
Orker faktisk ikke å vaske dusjen. Får ta den en annen dag :P

Mål for kvelden: orke å legge meg. Når jeg blir trøtt nok er det så tiltak å komme seg i seng.. Toppen av latskap, sier du? :-p

Mål for dagen:
Overleve full dag hjemme med en aktiv 2 åring + to timer barnevakt for en ekstra 2 åring...
Planleggingsdag i bhg, og mannen jobber 08-19 idag :(

Komme meg gjennom 3 timer på jobb, og deretter henting i barnehage. Sliter veldig med vondt nå.

Phew, overlevde formiddagen og barnevakten. Nå gjenstår ettermiddag med overtrøtt 2 åring, middagslaging og legging... Tror kanskje jeg tar kveld med guttungen ikveld [emoji14]

Mål for dagen idag:
Shopping til fødebagen, med 2 åringen på slep ;)
Kanskje begynne å få vasket litt klær
Lage brownies :D

Back
Topp