Mitt mål for dagen er å slappe av
skal bli godt, husker ikke forrige gang jeg hadde en slik dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt råd for dagen: snakk med ham om dette! -fortrinnsvis uten å eksplodereMitt mål for dagen er å ikke eksplodere på sambo, da han etter 2 uker borte sa at det skulle bli bra for meg å få han hjem. Tre dager hjemme, jeg ser ikke noen plass at det er blitt bra da jeg fortsatt drar lasset.
Hehe, nytter ikke å snakke med han dessverre. Det eneste å gjøre er å spørre pent og håpe noe blitt gjort. Hvis ikke så må man eksplodere. Dessverre det eneste som funker på stabeistetMitt råd for dagen: snakk med ham om dette! -fortrinnsvis uten å eksplodereLykke til!
Trist at det ikke nytter å snakke med ham! Men høres ut som du har funnet en måte å takle det påHehe, nytter ikke å snakke med han dessverre. Det eneste å gjøre er å spørre pent og håpe noe blitt gjort. Hvis ikke så må man eksplodere. Dessverre det eneste som funker på stabeistet
Foreløpig ser det ut til at jeg klarer målet mitt, og alt går harmonisk framover![]()
Etter 10 1/2 år finner man løsninger ;-)Trist at det ikke nytter å snakke med ham! Men høres ut som du har funnet en måte å takle det påLykke til uansett!