Mål for dagen?

Lørdag! I dag er målet å hekle videre på babyteppet som nå ligger utover hele stuebordet, fra ut og kjøpe mer garn til et annet prosjekt, og kjøpe en større BH. Hvis jeg gidder skal jeg vaske klær og litt i huset. Så skal vi på besøk til venner i kveld.

Mitt mål for dagen er å ikke eksplodere på sambo, da han etter 2 uker borte sa at det skulle bli bra for meg å få han hjem. Tre dager hjemme, jeg ser ikke noen plass at det er blitt bra da jeg fortsatt drar lasset.

Mitt mål for dagen er å ikke eksplodere på sambo, da han etter 2 uker borte sa at det skulle bli bra for meg å få han hjem. Tre dager hjemme, jeg ser ikke noen plass at det er blitt bra da jeg fortsatt drar lasset.
Mitt råd for dagen: snakk med ham om dette! -fortrinnsvis uten å eksplodere:) Lykke til!

Mitt råd for dagen: snakk med ham om dette! -fortrinnsvis uten å eksplodere:) Lykke til!
Hehe, nytter ikke å snakke med han dessverre. Det eneste å gjøre er å spørre pent og håpe noe blitt gjort. Hvis ikke så må man eksplodere. Dessverre det eneste som funker på stabeistet :-P
Foreløpig ser det ut til at jeg klarer målet mitt, og alt går harmonisk framover :-)

Hehe, nytter ikke å snakke med han dessverre. Det eneste å gjøre er å spørre pent og håpe noe blitt gjort. Hvis ikke så må man eksplodere. Dessverre det eneste som funker på stabeistet :-P
Foreløpig ser det ut til at jeg klarer målet mitt, og alt går harmonisk framover :-)
Trist at det ikke nytter å snakke med ham! Men høres ut som du har funnet en måte å takle det på:) Lykke til uansett!

Mitt mål for dagen er å ha en fin dag med verdens beste toåring :) Jeg blir sliten og går konstant med kynnere når jeg er aktiv, men har jo lyst til å gjøre mest mulig sammen med trollungen min når vi først har et par fridager, så da får det bare bli sånn. Snart i mål nå!

Mitt mål er også å ha en fin dag med familien. Komme oss ut og få kost oss sammen. Har også et håp om at mannen går i barnebursdag med storesøster så jeg slipper. :angelic:

Legetime, akupunktur, og frisørtime.....puh!

Moppe gulv, vaske klær og tørke støv hvertfall.
Har skrevet ned i en bok hva som skal bli gjort i dag. Men jeg våknet med dårlig mage og super kvalm. Ga seg litt, men nå føles det ut som jeg er bilsyk og svimmel, så spent på hvor mye jeg klarer i dag :P

Mitt eneste mål for dagen er å klare å ta en dusj [emoji85]

Prøve å holde meg våken til klokken 22.30. Er så sliten, men legger jeg meg for tidlig våkner jeg i 4 tiden uten mulighet å sove videre!

Rydde
Tørke støv / vaske bord og benker
Støvsuge
Vaske gulv

Når det er gjort så blir "belønningen" å gå ut i boden og hente / sortere i babyklær etter storesøster, og finne frem noe til mageboeren. :Heartpink

Håper egentlig også å rekke å gå en tur, og å sove litt på sofaen. Storesøster våkner så tidlig om dagen fordi det har blitt lysere på morgenen. :sleep002

* sende et brev og en pakke i Posten (gå istede for å kjøre bil dit?)
* lage tortellini til middag, fryse en del
* skrive oppgaven videre

Svangerskapskontroll hos lege
Kjøpe bursdagsgave til farfar
Se etter behagelige klær til etter fødsel
Hekle/strikke
Slappe av

Back
Topp