♫ Skravletråd Mars ♫

Premiene bryr jeg meg i denne sammenhengen ikke så mye om. Den boka ser motsom ut da. Fødselsplakat av en? Da "må" jeg kjøpe til de to andre da, lue i merinoull, hun får dessverre eksem av ukk, smokk bruker hun ikke. Hipp, jo, det kan vi jo spise da. Menne, atte, nei, det er ikke premiene jeg gjør det eller ikke gjør det for. Det er jo gøy med premier, men akkurat TGK stikker på et dypere plan for meg.

Aktiviet på terminforum ønsker jeg, men jeg har ikke stor glede av "masse leker i ei uke", jeg ønsker heller skravling og samhold jeg da.

(også har jeg ikke tid. Definitivt ikke tid)

Hvis det skorter inn på tid, så skjønner jeg at det kan bli vanskelig. Kan jo tenkes det blir mer liv i TG etter konkurransen også? :) Håper jo mest du ikke blir med, så du kan skravle mer her. :P

Hatt en effektiv morgen. Levert i barnehagen, gått ut med all pappen, containeren er 50 m unna leiligheten :p gått på butikken engang til, på tide å vekke hodet og ikke bare kroppen kanskje :p Brettet 2 maskiner med klær, sittet på en ny, ryddet og støvsuget badet, gangen og rommene oppe. Så nå en liten pause før jeg må vaske oppe å rydde og vaske nede. Hvorfor tok jeg det ikke i går kveld? Da hadde jeg sluppet i dag :hilarious:
effektiv du er da

Må jobbe litt også
Selvsagt må dere det. Skal jobbe i morgen og fredag jeg. Så da blir det jo litt mindre av meg de dagene. I dag bare daffer jeg. Vasker klær og bretter klær også da :)

Da var jeg hjemme igjen. Nye snorkeplaster for 2 mnd til mannen. En solkrem til barna på 50%. Halslinser til meg og nesespray til unga.

Takk :D Hadde jeg bare vært så effektiv hver gang jeg rydder [emoji14] Er en gang i halv året det går så greit unna med rydding og vasking. Haha
Hahaha kjenner til det. Jeg er best på spontanrydding. Når man plutselig finner ut en lørdagskveld man vil ha fest liksom [emoji14] Panikkrydding for the win! [emoji23]

Da var leiligheten nyvasket både oppe og nede. Lukter så godt nå :)

Og bilstolen er vasket og montert, og klar for salg :)

Alt man får gjort når man er rastløs.
Kommer du hit og tar et tak?

Back
Topp