♫ Skravletråd Mars ♫

Yes koste oss med pizzasnurrer:rolleyes:Vaskehjelpen er her nå. Jeg har vært ute noen ærend :)
Hørtes godt ut [emoji7] Vaskehjelp hørtes også veldig greit ut gitt [emoji56]

Har selv vert på apotek og kjøpt solkrem.

Kjøpte SPF 20 og 30.
Greit å ha klart til syden.
Var jo så billig :D

Var det tilbud på solkrem nå? Hvor? Når jeg ser ut vinduet i dag, er vel ikke behovet tilstede, men vet vi må kjøpe inn nytt i år, så kan like gjerne kjøpe det på salg. :)

Heldig du som har mulighet til å delta da, hadde gjort det jeg hvertfall dersom jeg kunne. Flere muligheter for premier er jo gull! ;)

Premiene bryr jeg meg i denne sammenhengen ikke så mye om. Den boka ser motsom ut da. Fødselsplakat av en? Da "må" jeg kjøpe til de to andre da, lue i merinoull, hun får dessverre eksem av ukk, smokk bruker hun ikke. Hipp, jo, det kan vi jo spise da. Menne, atte, nei, det er ikke premiene jeg gjør det eller ikke gjør det for. Det er jo gøy med premier, men akkurat TGK stikker på et dypere plan for meg.

Aktiviet på terminforum ønsker jeg, men jeg har ikke stor glede av "masse leker i ei uke", jeg ønsker heller skravling og samhold jeg da.

(også har jeg ikke tid. Definitivt ikke tid)

Var det tilbud på solkrem nå? Hvor? Når jeg ser ut vinduet i dag, er vel ikke behovet tilstede, men vet vi må kjøpe inn nytt i år, så kan like gjerne kjøpe det på salg. :)
Var det jeg også tenkte. Vitus apotek.
Kommer aldri så gode tilbud når solen faktisk er tittet frem :P

Spiste en godteriting og nå ser det ut som jeg er gravid. Føler meg fryktelig oppblåst gitt [emoji85]

Back
Topp