Symptomtråd

Har så masse luft! Gjør vondt [emoji30]

Er bare 5+5 men er allerede litt stressa pga lite symptomer.. Er dautrøtt og har ømme pupper men det er også det eneste. Samtidig så skal jeg ikke klage om jeg slipper kvalmen denne runden, det bare stresser meg at jeg ikke merker så mye til graviditeten enda.
Har nesten ikke symptomer jeg heller :)

Mine symptomer går litt opp og ned, er det normalt? Merker jeg blir bekymret når jeg den ene dagen har kjempe ømme pupper men dagen etter er de mye mindre ømme.. [emoji21] overanalysere helt sikkert [emoji849][emoji13] 5+0 i dag forresten!
Har forresten ikke klart å skifte bruker navet mitt, hvordan gjør man det? [emoji847]

Mine symptomer går litt opp og ned, er det normalt? Merker jeg blir bekymret når jeg den ene dagen har kjempe ømme pupper men dagen etter er de mye mindre ømme.. [emoji21] overanalysere helt sikkert [emoji849][emoji13] 5+0 i dag forresten!
Har forresten ikke klart å skifte bruker navet mitt, hvordan gjør man det? [emoji847]

Ligg link øvers på sida

03c4fa3a99f1c9ab528bc60abd8f51d8.jpg

Stickies dær finn du det.

Noen symptomer har jeg begynt å få nå og da bekymrer jeg meg litt mindre :nailbiting: Er sulten støtt, småkvalm, halsbrann, raper/gulper ofte (delikat!), litt småvondt i puppa og kjempe trøtt og det er så slitsomt! Men men, tar de i mot med åpne armer :p:hungover::D

Ikkje så kvalm som sist, men blir det fort og eit hurlumleven foregår i magen. Som sist er kjøttcravings'en der. Lurte veldig når plutselig halsbrann kom- det var ein av dei første tegna. Svimmel, trøtt, tett, blank på augene. 5+1.

5+3 idag. Murringer i mage og litt ryggsmerter, men ellers symptomfri, noe som skremmer meg skikkelig!

Kvalmen begynner å ta seg litt opp her, 6+2 idag! Glad for symptomer [emoji16] er også veldig trøtt, uansett kor lenge eg søv er eg trøtt.

Vært veldig kvalm i dag [emoji30]

Jeg sa faktisk til mannen i går at jeg nesten begynte å tro at jeg skulle slippe den verste trøttheten denne gangen, men nå har den kommet for alvor de siste dagene. Heeeelt zombie. Men han bare «Eh, du har vært trøtt lenge ...» [emoji28][emoji85]

Begynte å grine i dag tidlig fordi veslejenta falt og slo seg... :P

Veldige ømme pupper e vel det mest fremtredende symptomet nu. Etter å ha vært forkjøla i 5-6 daga så har d ikke vært bare bare å vite ka som har vært symptom på ka. Litt småkvalm av å til, oppblåst og treg mage fører til litt luftsmerter. Vært en del trøtt de to siste ukan men litt bedre nu. Første svangerskap va det verst fra uke 6. [emoji14] e 5+5 i dag :)

4+6 i dag. Nå begynner det å prikke i puppene. De vokser nok snart opp til H- cup igjen. Synd at alle de store BH'ene fra forrige gang er kastet (og alle gravidklærne og babyutstyret er gitt bort). Det blir litt shopping etter hvert :)

Ellers stikker det i livmorområdet innimellom. Noen ganger gjør det så vondt at jeg er redd det går galt. Andre ganger kjenner jeg ingenting. Kvalmen kommer og går. Som regel er den verst midt på dagen.

I morgen skal jeg allerede ha første legetime. Jeg er 38, og vil derfor bestille den oppfølgingen som jeg har krav på.

Flere her som opplever at det svinger veldig ift hvor ømme brystene er? Hos meg varierer det fra dag til dag, og jeg får jo helt noia hver dag hvor de ikke er ømme... har ingen merkbare symptom eller, er 5+4 i dag...

Samme her! Er 5+1 i dag. Har ikke så ømme pupper som jeg hadde i helgen. Får helt noia, men det går litt opp og ned i løpet av dagen også. [emoji28][emoji85]

Ser det er fleire som skriv at kvalmen kom i veke 6? Er det vanlig? Var veldig kvalm sist så derfor eg lurer, for då visste eg ikkje om at eg var gravid så tidlig så husker ikkje tid det kom[emoji4] hadde vore deilig slippe dei brekningane, e uvel og masse som foregår i magen men skal klare levere i bh viss holder seg sånn..[emoji108]

Back
Topp