Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nesten ikke symptomer jeg hellerEr bare 5+5 men er allerede litt stressa pga lite symptomer.. Er dautrøtt og har ømme pupper men det er også det eneste. Samtidig så skal jeg ikke klage om jeg slipper kvalmen denne runden, det bare stresser meg at jeg ikke merker så mye til graviditeten enda.
Har så masse luft! Gjør vondt [emoji30]
Har så masse luft! Gjør vondt [emoji30]
Mine symptomer går litt opp og ned, er det normalt? Merker jeg blir bekymret når jeg den ene dagen har kjempe ømme pupper men dagen etter er de mye mindre ømme.. [emoji21] overanalysere helt sikkert [emoji849][emoji13] 5+0 i dag forresten!
Har forresten ikke klart å skifte bruker navet mitt, hvordan gjør man det? [emoji847]
Mine symptomer går litt opp og ned, er det normalt? Merker jeg blir bekymret når jeg den ene dagen har kjempe ømme pupper men dagen etter er de mye mindre ømme.. [emoji21] overanalysere helt sikkert [emoji849][emoji13] 5+0 i dag forresten!
Har forresten ikke klart å skifte bruker navet mitt, hvordan gjør man det? [emoji847]
Er sulten støtt, småkvalm, halsbrann, raper/gulper ofte (delikat!), litt småvondt i puppa og kjempe trøtt og det er så slitsomt! Men men, tar de i mot med åpne armer 
Godt å høre at det er flereHar nesten ikke symptomer jeg heller![]()
Godt å høre at det er flerehvor langt er du på vei? I dag slo trøttheten inn for fullt! Zombie..
Flere her som opplever at det svinger veldig ift hvor ømme brystene er? Hos meg varierer det fra dag til dag, og jeg får jo helt noia hver dag hvor de ikke er ømme... har ingen merkbare symptom eller, er 5+4 i dag...