♫ Skravletråd Mars ♫

Do it! Vurderte litt å ta med minste på 6 år. Men litt usikker siden det er real life denne gang [emoji14] Kan jo virke mer skummelt da. Får vurdere når dvden kommer ut heller :)

Kanskje den bare passer for min eldste på 8 da[emoji4]
De to minste er pysete...

Må bare finne rett belønning. Om hu sitter på en doring med ett nettbrett eller noe slikt da? Sånn vi lurte nr 2 her i hus. For det var så skummelt og hu ville ikke særlig på do. Men når hu fikk se en liten episode av noe og hu glemte seg litt ut. Så tissa hu i doen og da var det på en måte litt gjort. Da så hu at det ikke var så skummelt. Tror faktisk hu trodde hu skulle falle ned i doen i starten. Den ser jo litt stor og skummel ut for en liten rumpe [emoji14]

Det syns jeg du skal spørre om. Kan jo være han også har tips eller noe slikt :)

Hun blir stiv som en stokk når vi prøver på do som regel. Både med og uten doring. Men har ikke prøvd med tlf el. Hun er ikke så interessert i å se ting egentlig, men selve tlf er gøy, så går jo an å prøve det :)
Hun vil ikke sitte på do i bhg heller, og det er sånne små som hun ikke klarer å falle nedi.

Passer sjelden da de fleste jobber turnus[emoji849]
Da er det vanskelig ja. Har noen av de jeg også. Også jobba vi alle hver 3.helg. Og selvsagt hadde vi alle 3 hver vår helg [emoji14]

God kveld[emoji2]
Helt grei helg, deilig å vite at det er 4 uker til neste jobbehelg[emoji12]
Jobber du hver 4 helg? Ja, det skjønner jeg er deilig. Er det sånn at du må jobbe begge dagene? Jobber hver 2 helg, og syntes det er pyton, men jobber heldigvis bare lørdager :)

God kveld :) Må sløve litt nå som småen har sovnet før jeg tar fatt på kjøkkenet og bretter klær... det har hvert en lang dag, så jeg er sliten Hehe

God kveld[emoji2]
Greit å hvile litt før husarbeid ja! Nettopp kommet fra jobb jeg og kollapset i sofa[emoji12]

Kanskje den bare passer for min eldste på 8 da[emoji4]
De to minste er pysete...
Er 9 årsgrense på den hvertfall :) Pga enkelte scener kan virke skumle :) Og det skjønner jeg. Har jo tegnefilmen friskt i minne. Så tenker jo på den slutten da. Jeg kommer sikkert til å være den av oss 5 (og eneste voksne) som sitter å griner å alt [emoji23]

Hun blir stiv som en stokk når vi prøver på do som regel. Både med og uten doring. Men har ikke prøvd med tlf el. Hun er ikke så interessert i å se ting egentlig, men selve tlf er gøy, så går jo an å prøve det :)
Hun vil ikke sitte på do i bhg heller, og det er sånne små som hun ikke klarer å falle nedi.
Går seg til etterhvert :)

Sånn do hadde vår bhg også. Skikkelig søte små do og liten vask. Følte meg som en kjempe der [emoji23]

Noen som har noen tips til meg ang frøkna? Hun nekter å tisse noe annet sted enn potta :o
Litt problematisk når man er steder uten potte :(

Ikke lett det der[emoji4] satse på at hun godtar do om ikke så lenge... klistremerkebelønning ved doen?[emoji2]

Back
Topp