Jeg elsker jo det merketDet er bra. Vi har en vinterjakke fra det merke som jeg venter på ungene skal vokse inn i
Men er vel siste gang vi kan kjøpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker jo det merketDet er bra. Vi har en vinterjakke fra det merke som jeg venter på ungene skal vokse inn i
Farga håret til minste sjokkrosa for noen mnd siden. Da var hu veldig enkel å finne [emoji14] Det er hårfarge som går ut etter alt dra 20 til 30 vask da [emoji14]He he det er det![]()
Må legge sammen klær her ogsåGod kveldMå sløve litt nå som småen har sovnet før jeg tar fatt på kjøkkenet og bretter klær... det har hvert en lang dag, så jeg er sliten Hehe
Godt å få sløve litt før pliktene kaller daGod kveldMå sløve litt nå som småen har sovnet før jeg tar fatt på kjøkkenet og bretter klær... det har hvert en lang dag, så jeg er sliten Hehe
I str hans lenger?Jeg elsker jo det merket
Men er vel siste gang vi kan kjøpe
Tror de bare går til 12 årI str hans lenger?
Det er så kjedelig å brette klær, bare synd det må gjøres så ofte..Må legge sammen klær her også![]()
Mhm kjedeligste jeg vetDet er så kjedelig å brette klær, bare synd det må gjøres så ofte..
Ja er det, bare så tungt å få rumpa opp igjen etterpå så kanskje ikke så lurt[emoji23]Godt å få sløve litt før pliktene kaller da![]()
Ahh syndTror de bare går til 12 år
Sånn egentlig. Mitt kjøkken blir nok tatt i morgen. Pepsi max i glasset og sofaen er min beste venn nå [emoji14] Vil ikke, gidder ikke, bør egentlig [emoji23]Ja er det, bare så tungt å få rumpa opp igjen etterpå så kanskje ikke så lurt[emoji23]
Er i grunn det for kvaliteten er fantasiskAhh synd
Var det spennende da?God kveldhåper alle har hatt en fin dag?
Her har vi vært på boligmesse![]()
Ja hørt detEr i grunn det for kvaliteten er fantasisk
Kjøpte første sett for flere år siden å ble frelstJa hørt det![]()
Haha kjenner den følelsen, jeg må ta kjøkkenet i dag så jeg slipper å ta det mellom jobb og middag i morra. Men klærne kjenner jeg kan bli hengende til i morra [emoji14]Sånn egentlig. Mitt kjøkken blir nok tatt i morgen. Pepsi max i glasset og sofaen er min beste venn nå [emoji14] Vil ikke, gidder ikke, bør egentlig [emoji23]
Ja. Bør vel hvertfall stappe oppvaskmaskinen klar i kveld jeg. Så sette den på når jeg står opp i det minste.Haha kjenner den følelsen, jeg må ta kjøkkenet i dag så jeg slipper å ta det mellom jobb og middag i morra. Men klærne kjenner jeg kan bli hengende til i morra [emoji14]