♫ Skravletråd Mars ♫

God kveld :) Må sløve litt nå som småen har sovnet før jeg tar fatt på kjøkkenet og bretter klær... det har hvert en lang dag, så jeg er sliten Hehe

He he det er det :)
Farga håret til minste sjokkrosa for noen mnd siden. Da var hu veldig enkel å finne [emoji14] Det er hårfarge som går ut etter alt dra 20 til 30 vask da [emoji14]

God kveld :) håper alle har hatt en fin dag?
Her har vi vært på boligmesse:)

Ja er det, bare så tungt å få rumpa opp igjen etterpå så kanskje ikke så lurt[emoji23]
Sånn egentlig. Mitt kjøkken blir nok tatt i morgen. Pepsi max i glasset og sofaen er min beste venn nå [emoji14] Vil ikke, gidder ikke, bør egentlig [emoji23]

God kveld :) håper alle har hatt en fin dag?
Her har vi vært på boligmesse:)
Var det spennende da?

Hatt en fin dag ja :D Henta unger her og der og var edru igjen før jeg sto opp [emoji14] Og pizza til middag også inviterte lillesøstra meg og unger på nybakte kjeks :) Nå er de lagt seg og sofa er min bestevenn [emoji39]

Sånn egentlig. Mitt kjøkken blir nok tatt i morgen. Pepsi max i glasset og sofaen er min beste venn nå [emoji14] Vil ikke, gidder ikke, bør egentlig [emoji23]
Haha kjenner den følelsen, jeg må ta kjøkkenet i dag så jeg slipper å ta det mellom jobb og middag i morra. Men klærne kjenner jeg kan bli hengende til i morra [emoji14]

Haha kjenner den følelsen, jeg må ta kjøkkenet i dag så jeg slipper å ta det mellom jobb og middag i morra. Men klærne kjenner jeg kan bli hengende til i morra [emoji14]
Ja. Bør vel hvertfall stappe oppvaskmaskinen klar i kveld jeg. Så sette den på når jeg står opp i det minste.

Klærne stikker ikke av de heller gitt [emoji23]

Back
Topp