♫ Skravletråd Mars ♫

Var det spennende da?

Hatt en fin dag ja :D Henta unger her og der og var edru igjen før jeg sto opp [emoji14] Og pizza til middag også inviterte lillesøstra meg og unger på nybakte kjeks :) Nå er de lagt seg og sofa er min bestevenn [emoji39]

Njæ...var egentlig mest slitsomt. Altfor mye folk..
Men vi fikk oss ihvertfall litt luft ;)

Sofaen er god og ha :D

De to eldste er på fotballbanen med sin far og en kompis av eldste og hans far (en annen enn i går ;-))

Lillemor virket misunnelig når de gikk så jeg tenkte tiden var moden. Fant frem en dress og et par sko og tok henne med bort. Så for meg at jeg skulle ta film av at hun tok sine første skritt ute med sko. Kunstgress er fint underlag, greit å gå på. Men ikke så hardt som asfalt å falle på.

Vel. Jeg tok bilde. Av at hun står ute med sko for første gang.

Film var ikke nødvendig. Hun rørte seg ikke en millimeter til tross for oppmuntring fra både meg og søsken. Ikke om jeg holdt hånden heller.

Liiiiitt opp og frem før hun er klar for å bli med ut i hagen, gitt ;-)

Hehe, plutselig løper hun[emoji12]

Ingen tegn på sykdom så far og de to eldste er på fotballbanen med en annen kompis og hans far (de to fedrene er hjelpetrenere på fotballen guttene spiller til vanlig)

Jeg og lillemor prøvde oss (se eget innlegg) men er hjemme. Hun leker heller inne.

Så bra dere holder dere friske[emoji2] storebror fin i hodet også?

Njæ...var egentlig mest slitsomt. Altfor mye folk..
Men vi fikk oss ihvertfall litt luft ;)

Sofaen er god og ha :D
Det var det nok ja. Sovner raskt på sofaen om jeg er i store folkemengder. Blir så sliten i hodet.

Ja. Bør vel hvertfall stappe oppvaskmaskinen klar i kveld jeg. Så sette den på når jeg står opp i det minste.

Klærne stikker ikke av de heller gitt [emoji23]
Ja det hørtes lurt ut ;) har ikke oppvaskmaskin jeg da så må vaske opp [emoji14]
Nei de tar heldigvis ikke beina fatt og stikker så kan bare vente siden jeg glemte å sette på en ny maskin Haha

Det var det nok ja. Sovner raskt på sofaen om jeg er i store folkemengder. Blir så sliten i hodet.
Sliter med å sovne etter det. Blir egentlig mest stressa :(

Noen som har noen tips til meg ang frøkna? Hun nekter å tisse noe annet sted enn potta :o
Litt problematisk når man er steder uten potte :(

Back
Topp